Pierwsza publicznie dostępna jazda testowa nowego Modelu Y Juniper facelift po mieście z najnowszą wersją FSD 13 na siedzeniu kierowcy wygląda dość obiecująco.
Tesla wyposażyła nowy odświeżony Model Y w zwykły zestaw kamer i czujników o wysokiej rozdzielczości Hardware 4.0 (AI4), który instaluje w poprzednich partiach Modelu Y, a także w Modelu 3 i Cybertruck.
Jednocześnie lifting różni się od reszty pakietu pojazdów ekskluzywnym sprzętem, takim jak radar kabinowy 4D radar kabinowy 4D. W przeciwieństwie do radaru w starych partiach Modelu Y wyprodukowanych po listopadzie 2021 r., który został po prostu włączony wraz z aktualizacją oprogramowania, radar 4D w odświeżonym Juniperze może również wykrywać zajętość tylnych siedzeń.
Oprócz rozmiaru i wagi pasażerów, potrzebnych do podjęcia decyzji o uruchomieniu poduszki powietrznej w przypadku zderzenia, radar może również wykryć ich tętno i częstość oddechów, dzięki czemu samochód może otworzyć okna, włączyć klimatyzację, a nawet wezwać służby ratunkowe, jeśli alert aplikacji nie zostanie podjęty przez właściciela.
Podczas gdy tester Modelu Y Juniper FSD powiedział, że najnowsza wersja oprogramowania Tesli do autonomicznej jazdy działa tak dobrze jak zawsze, bez konieczności interwencji z jego strony w poniższym filmie, pochwalił wzrost komfortu jazdy w porównaniu do starego Modelu Y.
Odświeżony Juniper ma odnowione zawieszenie, niższy prześwit i nieco większe, wygodniejsze wentylowane fotele, małe dodatki, które składają się na ogólnie lepszą jazdę dla pasażerów. Na szczęście jest również wyposażony w fizyczny przełącznik kierunkowskazów do ręcznej jazdy, o co właściciele odświeżonego Modelu 3 domagali się od jakiegoś czasu.
Proszę kupić złącze ścienne 80A Tesla Gen 2 z kablem 24 ' na Amazon
Źródło(a)
Jordan Camina (X)