Notebookcheck Logo

Pierwsza sesja Cybertruck V4 Supercharger ujawnia terminal do płatności kartą i dobrodziejstwo dłuższego kabla

Cybertruck na doładowaniu V4 (zdjęcie: Mardak/TMC)
Cybertruck na doładowaniu V4 (zdjęcie: Mardak/TMC)
Cybertruck został przyłapany na ładowaniu na pierwszej stacji Supercharger V4 Tesli ze stanowiskami o mocy 350 kW w USA. Chociaż nadal mieszczą się w szafach V3 o mocy 250 kW, ładowarki V4 Supercharger są wyposażone w dłuższy kabel do ładowania i systemy płatności kartą.

Podczas pierwszych lotów Giga Texas przelotówktóre pozwoliły dostrzec Cybertrucka na tamtejszej stacji Supercharger, wydawało się, że ładowanie dużego elektrycznego pickupa będzie większym wyzwaniem niż w przypadku innych modeli Tesli. Podczas gdy port NACS jest umieszczony z tyłu po lewej stronie Cybertrucka, podobnie jak w innych Teslach, sam rozmiar ciężarówki i stosunkowo krótki kabel V3 Supercharger, który biegnie po wewnętrznej stronie kabiny, może wymagać więcej manewrowania niż zwykle.

Proszę szybko przejść do pierwszej stacji doładowania V4 w USA - w Sparks, NV - i wygląda na to, że Tesla wprowadza swój system ładowania nowej generacji w samą porę dla Cybertrucka. Jego dłuższy kabel który biegnie po zewnętrznej stronie wyższego stosu, sprawia, że podłączenie Cybertrucka jest dziecinnie proste, ale ładowarki V4 mają również inne zalety.

W Stanach Zjednoczonych wydają się być dostarczane z tym samym terminalem do płatności kartąktóry otrzymały w Europie, ponieważ lokalne przepisy wypłacają publiczne fundusze na ładowarki tylko wtedy, gdy zainstalowane są alternatywne metody płatności. Ci, którzy korzystali z V4 Superchargers w Nevadzie, twierdzą jednak, że terminal płatności kartą jest nadal nieaktywny po tej stronie stawu. To samo odnosi się do Magic Dock który powinien pozwolić pojazdom spoza Tesli na doładowanie w Superchargers bez adaptera, ale inżynierowie Tesli potwierdzili, że będą stopniowo włączać te nowe funkcje w zależności od lokalizacji.

Cybertruck może pochwalić się 800V układ napędowy, więc 1000V NACS na nowych stacjach doładowujących V4 będzie pasować do elektrycznego pickupa. Podobnie jak w Europie, stacje Sparks V4 są zasilane przez szafy V3, co oznacza, że osiągają moc 250 kW, mimo że Tesla oficjalnie ocenia swój system doładowania V4 jako zdolny do 350 kW mocy wyjściowej.

Prędkości te będą wymagały zarówno pojazdów Tesli, które mogą z nich korzystać, jak i modernizacji linii energetycznej lub sieci, więc najwyraźniej pojawią się w późniejszym terminie. Na razie właściciele Cybertruck i pojazdów elektrycznych innych niż Tesla będą mogli cieszyć się dłuższym kablem, a także wygodą płatności kartą i telefonem, gdy tylko funkcja ta zostanie uruchomiona na stacjach doładowania V4 w USA.

Proszę kupić złącze ścienne Tesla 48A z 24-calowym kablem na Amazon

Złącze Magic Dock w V4 Supercharger
Złącze Magic Dock w V4 Supercharger
Nagroda za pierwszą sesję doładowania V4
Nagroda za pierwszą sesję doładowania V4

Źródło(a)

Mardak (Tesla Motors Club)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 10 > Pierwsza sesja Cybertruck V4 Supercharger ujawnia terminal do płatności kartą i dobrodziejstwo dłuższego kabla
Daniel Zlatev, 2023-10-25 (Update: 2023-10-25)