Pierwsze recenzje wydajności Modelu 3 oceniają przyspieszenie i wnętrze, ponieważ Tesla wycenia go z ulgą podatkową
Nowy Specyfikacje wydajności Modelu 3 może rozczarować tych, którzy oczekiwali 600+ KM i szalonego przyspieszenia, ale pierwsze recenzje sedana z oznaczeniem 2024 Ludicrous przedstawiają bardziej różowy obraz.
2024 Model 3 Performance vs 2019 Model 3 Performance specyfikacja
Model 3 Performance przyspiesza od 0 do 60 mil na godzinę w 2,9 sekundy, szybciej niż jego poprzednik, choć łączna moc jego nowego tylnego i starego przedniego silnika wynosi 510 KM.
Jego prędkość maksymalna wynosi 163 MPH, moment obrotowy 547 lb-ft, a przy 296 milach zasięgu zatrzymuje się tuż przed przysłowiowym znakiem 300 mil.
Tesla twierdzi, że 2024 Model 3 Performance generuje 22% więcej mocy ciągłej, 16% wyższy moment obrotowy, a także aż 32% dodatkowej mocy szczytowej w porównaniu do ostatniego odświeżenia Modelu 3 Performance z 2019 roku.
cena 2024 Model 3 Performance i kwalifikowalność do ulgi podatkowej
Tesla wyceniła nowy Model 3 Performance bardzo konkurencyjnie, zaczynając od zaledwie 52 990 USD przed federalną ulgą podatkową lub innymi oszczędnościami.
Zgadza się, dzięki akumulatorowi Panasonic, Model 3 Performance w pełni kwalifikuje się do ulgi podatkowej w wysokości 7,500 USD w USA, co obniża jego cenę do 45,490 USD, co jest liczbą trudną do pobicia w przypadku samochodów o mocy 500 koni mechanicznych.
Co prawda Tesla reklamuje nowy Model 3 Performance jako samochód za 40 000 USD, ale to dlatego, że stosuje potencjalne oszczędności gazu w ciągu 5 lat w porównaniu do starszego pojazdu ICE.
Recenzje wydajności Modelu 3
Kilka tygodni temu Tesla zebrała całą rzeszę YouTuberów i influencerów, aby uzyskać praktyczne doświadczenie, więc pierwsze recenzje wydajności Modelu 3 są już dostępne.
Nie trzeba dodawać, że wszyscy twierdzą, że przyspieszenie poniżej 3 sekund jest niesamowite jak na samochód w tej cenie i prawie przykleja Państwa do wentylowanych sportowych foteli.
Oprócz kubełkowych foteli z lepszym podparciem, wnętrze jest bardzo podobne do Modelu 3 Highland, z wyjątkiem karbonowej deski rozdzielczej i nowego interfejsu użytkownika.
Nowe adaptacyjne zawieszenie sprawia, że Model 3 Performance jest teraz znacznie bardziej stabilny, jak donoszą recenzenci, z mniejszym przechyłem nadwozia i poczuciem "przyczepności", jeśli chodzi o przyczepność. Standardowe i sportowe zawieszenie oraz tryby kierowania również przyniosły odczuwalną różnicę między komfortową jazdą a bardziej agresywnym wyczuciem.
Dostępny jest również zupełnie nowy tryb Track Mode V3, który zapewnia "całkowicie nową kalibrację układu napędowego i adaptacyjnego zawieszenia, aby zapewnić większą władzę za kierownicą", podczas gdy "można dostosować balans prowadzenia, kontrolę stabilności i hamowanie regeneracyjne, aby ustawić samochód tak, jak lubisz".
Pomimo tego, że tryb Track Mode ma być używany tylko na torze wyścigowym, YouTuberzy nie mogli się tym przejmować i dali szansę wielu ustawieniom.
Podsumowując, Tesla wykonała godną pochwały pracę, dzięki której nowy 2024 Performance jest przyjemny w prowadzeniu, nie czyniąc go zbyt ciężkim lub przeciążonym do codziennego użytku, tak jak powinien być Model 3.
Proszę kupić uniwersalną ładowarkę do pojazdów elektrycznych Tesla z podwójną wtyczką na Amazon