Plan aktualizacji Dragon's Dogma 2: Capcom odpowiada na krytykę
Pomimo dobrej oceny na Metacritic i świetnych wyników w testach gier, Dragon's Dogma 2 przeżyła prawdziwą burzę gówna po premierze. Oprócz niespójnej liczby klatek na sekundę na PC, Capcom był również krytykowany za liczne mikrotransakcje w grze w grze. Deweloper ogłosił teraz mapę drogową dla Dragon's Dogma 2, pokazując, jak gra będzie kontynuowana w najbliższej przyszłości.
To all Dragon's Dogma 2 players!
— Dragon's Dogma (@DragonsDogma) March 25, 2024
We're planning to release patches including the following updates and fixes in the near future, and will release them as soon as they are ready for distribution on each platform.
Thank you for your patience and support! pic.twitter.com/aQoV3URH4C
Capcom odpowiada na krytykę DLC
Capcom przeprosił już za problem z licznymi mikrotransakcjami w Dragon's Dogma 2 na Steam ale nie ogłosił jeszcze żadnych zmian. Jak pokazuje mapa drogowa aktualizacji, nastąpi przynajmniej korekta: Dostępność księgi "Sztuka metamorfozy", która jest niezbędna do dostosowania wyglądu postaci, zostanie zwiększona do 99 we wszystkich gildiach chłopskich. Powinno to oznaczać, że gracze nie będą już musieli wydawać pieniędzy na personalizację postaci w przyszłości.
Wreszcie można stworzyć drugą postać
To, co powinno szczególnie ucieszyć graczy, to fakt, że wkrótce będzie można rozpocząć nową grę, jeśli savegame już istnieje. Wcześniej nie było opcji stworzenia drugiej postaci. Ponadto zadanie, które pozwala graczom kupić dom, będzie dostępne wcześniej w grze.
Lepsza wydajność DLSS przez Steam
Dla graczy Steam, nadchodzące łatki powinny przynieść lepszą jakość po aktywacji funkcji DLSS Super Resolution funkcja. Naprawiony zostanie również błąd, który powodował wyświetlanie modeli postaci w niższej jakości przy niektórych ustawieniach.
Wiele poprawek technicznych dla graczy konsolowych
Oprócz ogólnych poprawek błędów, które dotyczą wszystkich platform, mapa aktualizacji dla Dragon's Dogma 2 zawiera kilka poprawek dla portów konsolowych, które mogą przyczynić się do lepszej ogólnej wydajności. W nadchodzących łatkach gracze będą mogli wyłączyć rozmycie ruchu i ray tracing oraz ograniczyć liczbę klatek na sekundę do 30. Capcom podkreśla, że opcje te nie mają wpływu na liczbę klatek na sekundę, ale ulepszenia FPS są planowane na przyszłość.
Źródło(a)
Zdjęcia: Capcom