Plotki o wstecznej kompatybilności Nintendo Switch 2 wzmocnione analizą danych oprogramowania układowego Switcha
Nintendo nintendo nie zapomina o kompatybilności wstecznej, dzięki swoim wcześniejszym przedsięwzięciom, w tym konsolom takim jak Wii (z GameCube gry), DS (z Game Boy Advance tytuły) oraz 3DS (z grami na DS). Nawet Wii U również umożliwiało graczom korzystanie z dysków i akcesoriów Wii. Wcześniejsze plotki sugerowały, że podobna funkcja pojawi się wraz z wyczekiwaną konsolą przenośną Nintendo Switch 2. Teraz, dogłębna analiza aktualizacji oprogramowania układowego 18.0.0 dla Nintendo Switch dodatkowo wzmacnia możliwą obsługę wstecznej kompatybilności dla Switch 2, dodając więcej wagi do wspomnianych wcześniej plotek.
Szczegóły ujawnione w repozytoriach GitHub (1)(2)(3) przez Famiboards użytkownik @Pokemaniacw szczególności kod w "ldr_process_creation.cpp" i "ldr_content_management.hpp" sugeruje, że Nintendo buduje nowy system zarządzania plikami na wielu konsolach. Co więcej, dodanie nowego punktu montowania, oznaczonego jako "compat" (jak kompatybilność), wskazuje na ułatwienie możliwości udostępniania plików między obecnym Switch (obecnie 284 USD na Amazon) a jego następcą.
Aktualizacja ta może pozwolić grom na rzekome skalowanie ich zasobów graficznych i wydajności, w zależności od tego, czy są one uruchamiane na oryginalnym Switchu, czy Switchu 2. Wydaje się to dość podobne do tego, jak PlayStation i Xbox obsługują gry międzygeneracyjne. Nowe podejście "ujednoliconego systemu plików" umożliwiłoby dostosowanie niektórych plików gier w zależności od sprzętu, pozwalając użytkownikom cieszyć się oryginalnymi tytułami Switch również na Switch 2.
Ponadto dane z tego samego pliku GitHub sugerują, że Nintendo może wdrożyć jeszcze silniejsze środki bezpieczeństwa, aby chronić krytyczne pliki na Switch 2 przed piractwem / emulacją. Powszechnie wiadomo, że Nintendo bardzo ostrożnie podchodzi do ochrony swojej własności intelektualnej, więc te nowe środki miałyby tylko większy sens. Proszę pamiętać, że prawie wszystkie te informacje są oparte na przeciekach i analizie kodu, a nie na oficjalnych oświadczeniach Nintendo.
Fani Nintendo czekają na Switch 2 już od dłuższego czasu, a do tej pory otrzymaliśmy rzekome rendery projektowe, ceny i plotki o szybkim ładowaniu, a także wcześniejsze przecieki dotyczące dużej aktualizacji pamięci RAM dla następcy Switch. Miejmy nadzieję, że japońska firma wkrótce wyda konkretne oświadczenie, łagodząc swędzenie niezliczonych fanów Nintendo na całym świecie.