Notebookcheck Logo

Plotki o wstecznej kompatybilności Nintendo Switch 2 wzmocnione analizą danych oprogramowania układowego Switcha

Kod z plików Github rzekomo wskazuje na wsteczną kompatybilność następcy Nintendo Switch. (Źródło obrazu: Nintendo)
Kod z plików Github rzekomo wskazuje na wsteczną kompatybilność następcy Nintendo Switch. (Źródło obrazu: Nintendo)
Analiza aktualizacji oprogramowania układowego Nintendo Switch 18.0.0, wydanej w marcu 2024 roku, potwierdza wcześniejsze pogłoski o wstecznej kompatybilności nadchodzącego Switch 2. Kod z plików GitHub sugeruje ujednolicony system plików, prawdopodobnie umożliwiający skalowanie gier na różnych konsolach.
Handheld Console Gaming Leaks / Rumors

Nintendo nintendo nie zapomina o kompatybilności wstecznej, dzięki swoim wcześniejszym przedsięwzięciom, w tym konsolom takim jak Wii (z GameCube gry), DS (z Game Boy Advance tytuły) oraz 3DS (z grami na DS). Nawet Wii U również umożliwiało graczom korzystanie z dysków i akcesoriów Wii. Wcześniejsze plotki sugerowały, że podobna funkcja pojawi się wraz z wyczekiwaną konsolą przenośną Nintendo Switch 2. Teraz, dogłębna analiza aktualizacji oprogramowania układowego 18.0.0 dla Nintendo Switch dodatkowo wzmacnia możliwą obsługę wstecznej kompatybilności dla Switch 2, dodając więcej wagi do wspomnianych wcześniej plotek.

Szczegóły ujawnione w repozytoriach GitHub (1)(2)(3) przez Famiboards użytkownik @Pokemaniacw szczególności kod w "ldr_process_creation.cpp" i "ldr_content_management.hpp" sugeruje, że Nintendo buduje nowy system zarządzania plikami na wielu konsolach. Co więcej, dodanie nowego punktu montowania, oznaczonego jako "compat" (jak kompatybilność), wskazuje na ułatwienie możliwości udostępniania plików między obecnym Switch (obecnie 284 USD na Amazon) a jego następcą.

Wygląda na to, że aktualizacja Nintendo Switch 18.0.0 dodała obsługę nowego typu punktu montowania - "compat". (Źródło obrazu: Github / @Pokemaniac via Famiboards)
Wygląda na to, że aktualizacja Nintendo Switch 18.0.0 dodała obsługę nowego typu punktu montowania - "compat". (Źródło obrazu: Github / @Pokemaniac via Famiboards)

Aktualizacja ta może pozwolić grom na rzekome skalowanie ich zasobów graficznych i wydajności, w zależności od tego, czy są one uruchamiane na oryginalnym Switchu, czy Switchu 2. Wydaje się to dość podobne do tego, jak PlayStation i Xbox obsługują gry międzygeneracyjne. Nowe podejście "ujednoliconego systemu plików" umożliwiłoby dostosowanie niektórych plików gier w zależności od sprzętu, pozwalając użytkownikom cieszyć się oryginalnymi tytułami Switch również na Switch 2.

Ponadto dane z tego samego pliku GitHub sugerują, że Nintendo może wdrożyć jeszcze silniejsze środki bezpieczeństwa, aby chronić krytyczne pliki na Switch 2 przed piractwem / emulacją. Powszechnie wiadomo, że Nintendo bardzo ostrożnie podchodzi do ochrony swojej własności intelektualnej, więc te nowe środki miałyby tylko większy sens. Proszę pamiętać, że prawie wszystkie te informacje są oparte na przeciekach i analizie kodu, a nie na oficjalnych oświadczeniach Nintendo.

Fani Nintendo czekają na Switch 2 już od dłuższego czasu, a do tej pory otrzymaliśmy rzekome rendery projektowe, ceny i plotki o szybkim ładowaniu, a także wcześniejsze przecieki dotyczące dużej aktualizacji pamięci RAM dla następcy Switch. Miejmy nadzieję, że japońska firma wkrótce wyda konkretne oświadczenie, łagodząc swędzenie niezliczonych fanów Nintendo na całym świecie.

post @Pokemaniac na Famiboards, wyjaśniający, w jaki sposób dokonał inżynierii wstecznej kodu w oprogramowaniu układowym Nintendo Switch, aby dojść do tego wniosku. (Źródło obrazu: Famiboards)
post @Pokemaniac na Famiboards, wyjaśniający, w jaki sposób dokonał inżynierii wstecznej kodu w oprogramowaniu układowym Nintendo Switch, aby dojść do tego wniosku. (Źródło obrazu: Famiboards)

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 09 > Plotki o wstecznej kompatybilności Nintendo Switch 2 wzmocnione analizą danych oprogramowania układowego Switcha
Anubhav Sharma, 2024-09-25 (Update: 2024-09-25)