Decathlon opublikował zdjęcie nadchodzącego e-roweru Btwin longtail. Model ten pojawił się niedawno obok mniejszym rowerem elektrycznym Btwin midtail w ankiecie przeprowadzonej wśród klientów. Zdjęcie przedstawia rower elektryczny z niską ramą i różnymi akcesoriami.
Z tyłu Btwin longtail znajduje się bagażnik z dwoma siedzeniami do przewozu pasażerów. Po obu stronach siedzenia znajdują się metalowe pręty do przechowywania dzieci lub bagażu, z oparciem na obu końcach i dwoma dłuższymi podnóżkami. Więcej bagażu można przewieźć z przodu dzięki krótszemu bagażnikowi. Inne akcesoria obejmują przedni błotnik, blokadę pierścieniową wokół przedniej opony i podpórkę z tyłu.
Nowy rower Btwin longtail jest wyposażony w 24-calową oponę z przodu i 20-calową oponę z tyłu, a także przednie zawieszenie. Model ten jest napędzany silnikiem Owuru z bezstopniową przekładnią (CVT). Jeśli jest to ten sam silnik, który jest używany w E-ACTV 900oferuje on moc nominalną 250 W, moc szczytową 600 W i moment obrotowy 65 Nm. Szczegóły dotyczące pojemności baterii, zasięgu i ceny pozostają niejasne.
Transition Velopublikacja, która zauważyła ankietę, spekuluje, że nowy e-rower Decathlon Btwin longtail jest nadal w fazie rozwoju i nie zostanie wprowadzony na rynek przed przyszłym rokiem. Być może w dłuższej perspektywie ten nadchodzący model zastąpi rower cargo Rower cargo R500Ektóry został wydany w 2024 roku.