Notebookcheck Logo

Porównanie konstrukcji i specyfikacji bocznego kierunkowskazu Tesla HW4 vs HW3 pokazuje, że nie można go zmodernizować

Boczne repeatery Tesla HW4 vs HW3 (zdjęcie: Menormedia/Reddit)
Boczne repeatery Tesla HW4 vs HW3 (zdjęcie: Menormedia/Reddit)
Nowe wzmacniacze boczne dostarczane z Tesla Hardware 4.0 są bardziej energooszczędne niż obecna generacja Hardware 3.0. Nie można ich jednak podłączyć zamiast wskaźnika HW3, ponieważ bezpośrednie porównanie części pokazuje nowe kamery, wiązkę przewodów i inne złącza.
E-Mobility

Niedawny teardown zestawu do samodzielnej jazdy Hardware 4.0 Tesli w który wyposażone są nowsze partie pojazdów, zasugerował, że HW4 może nie być łatwo zmodernizowany do obecnej wersji HW3 samochodów elektrycznych. Niestety, porównanie obok siebie bocznego repeatera dostarczanego z Hardware 4.0 jest teraz stycznym dowodem na to, że modernizacja nie jest możliwa lub byłaby bardzo trudna do wykonania.

Wskaźnik boczny HW4 ma nie tylko nową kamerę, ale także nowe złącze, podczas gdy komputer FSD, który steruje tym wszystkim, ma również inne wymiary i wiązkę przewodów. Niedawni nabywcy Modelu Y, których pojazd był dostarczany ze starym zestawem Hardware 3.0, mogą być nieco zirytowani, słysząc, że bocznego wzmacniacza HW4, numer części 1820735-00-C, nie można po prostu podłączyć, ponieważ ma on również zupełnie inne złącze i wiązkę przewodów.

Co więcej, część HW4 zużywa znacznie mniej energii niż obecny wzmacniacz boczny HW3 o numerze części : 1495865-20-D. Pomimo znacznie większej kamery FSD, wzmacniacz Hardware 4.0 jest oznaczony z boku jako 16 V / 0,9 W, podczas gdy odpowiednik HW3 ma oznaczenia 12 V / 2,2 W. Tesla zaczęła instalować w swoich pojazdach pomocnicze akumulatory litowo-jonowe zamiast kwasowo-ołowiowych które w Teslach padały znacznie częściej niż w innych pojazdach.

Starzejący się system samochodowy 12 V, który istnieje od lat 50. i jest obciążony wszystkimi komponentami elektrycznymi i mocą obliczeniową w nowoczesnym pojeździe. W każdym razie system 16 V jest znacznie bardziej wydajny dla wszystkich potrzeb obliczeniowych, akcesoriów i rozrywki Tesli, jak wskazuje nowy wzmacniacz boczny.

Niestety, tylko właściciele nowszych modeli S/X/Y mogą skorzystać z zalet HW4, podczas gdy potencjalni nabywcy Modelu 3 prawdopodobnie będą musieli poczekać na przeprojektowanie Highlanda jeszcze w tym roku, aby dostać się na modę Hardware 4.0.

Złącze ścienne Tesla 48A z 24-calowym kablem można kupić na Amazon

Wzmacniacz Tesla HW4
Wzmacniacz Tesla HW4
Wzmacniacz Tesla HW3
Wzmacniacz Tesla HW3
Wzmacniacz Tesla HW3
Wzmacniacz Tesla HW3
Wzmacniacz Tesla HW3
Wzmacniacz Tesla HW3
Wzmacniacz Tesla HW4
Wzmacniacz Tesla HW4
Wzmacniacz Tesla HW4
Wzmacniacz Tesla HW4
Wzmacniacz Tesla HW4
Wzmacniacz Tesla HW4
HW4 na dole
HW4 na dole
HW4 po prawej
HW4 po prawej
Tesla HW3 vs HW4 wzmacniacz boczny (po prawej)
Tesla HW3 vs HW4 wzmacniacz boczny (po prawej)

Źródło(a)

Menormedia (Reddit)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 06 > Porównanie konstrukcji i specyfikacji bocznego kierunkowskazu Tesla HW4 vs HW3 pokazuje, że nie można go zmodernizować
Daniel Zlatev, 2023-06-17 (Update: 2023-06-17)