Porsche wprowadziło na rynek eBike Sport piątej generacjiznaną również jako eBike Sport 2025. Podobnie jak jego poprzednik, został opracowany we współpracy z wysokiej klasy marką rowerową Rotwild, a projekt pochodzi ze Studio FA Porsche. Ten nowy model zawiera różne ulepszenia w stosunku do wersji 2024, dzięki czemu nadaje się zarówno do jazdy po mieście, jak i na lekkich szlakach.
Nowy Porsche eBike Sport ma tę samą "ultralekką" ramę z włókna węglowego, co starsze modele, dostępne w trzech rozmiarach, S, M i L, ważące średnio 21,6 kg. 12-biegowy e-rower jest wyposażony w silnik Shimano EP801 o momencie obrotowym do 85 Nm i przerzutkę Shimano XT Di2. Najmniejszy model ma baterię 504 Wh, podczas gdy dwa pozostałe rozmiary są wyposażone w akumulator 630 Wh. Chociaż firma nie podaje szacunkowego zasięgu, jako wskazówka, model eBike Sport 2023 ma te same baterie i oferuje zasięg do 175 km (~ 109 mil) w trybie Eco i 84 km (~ 52 mile) w trybie Trail.
Nowością w modelu 2025 jest przedni widelec amortyzowany Fox Float 34 Performance Elite o skoku 120 mm, dołączający do amortyzatora Fox Float DPS (100 mm) z tyłu. Kolejną zmianą jest karbonowy wspornik kierownicy, zaprojektowany w celu zapewnienia precyzyjnej kontroli. Inne funkcje obejmują 5-ramienne koła Xentis Mount-X z włókna węglowego, hamulce tarczowe Magura MT7 i opony Schwalbe Racing Ralph, 27,5 cala w wersji S i 29 cali w wersjach M i L. Ponadto wyświetlacz Shimano SC-EM800 pokazuje informacje, takie jak prędkość i pozostały poziom naładowania baterii, a dalsze informacje i elementy sterujące są dostępne za pośrednictwem aplikacji Shimano E-Tube Ride na iOS i Android.
Do tego dochodzi ulepszone oświetlenie, z reflektorem Supernova Starstream X Pro o mocy do 1000 lumenów i lampką Topeak BeSeen z tyłu. Beżowy Porsche eBike Sport można teraz kupić za $10,920/€9,900 w sklepie internetowym Porsche Design i różnych centrach Porsche. Warto zauważyć, że tylko modele M i L są obecnie dostępne w USA, ale wszystkie trzy rozmiary można kupić w Europie.