Potwierdzono, że gniazda zasilania w łóżku Tesli Cybertruck to 220 V, podwójna trifecta 110 V, ponieważ szkicowe wycieki wymiarów bagażnika stawiają go daleko w tyle za konkurencją
Odkąd Tesla ogłosiła powstanie Cybertrucka, fani domagają się więcej informacji na temat tego pokrytego stalą nierdzewną pickupa. W miarę rozwoju, przecieki i materiały filmowe cybertrucka malują coraz wyraźniejszy obraz tego, czego możemy się spodziewać po dostawie 30 listopada.
Tym razem, TFLEV na YouTube udostępnił kilka poufnych zdjęć szpiegowskich i wątpliwy arkusz specyfikacji, który twierdzi, że ujawnia wiele pomiarów Cybertrucka, w tym objętość bagażnika. Być może najważniejszą informacją w tej rundzie przecieków jest potwierdzenie, że Cybertruck rzeczywiście będzie wyposażony w trzy gniazda zasilania w łóżku.
Trzy gniazda w łóżku składają się z dwóch uziemionych gniazd domowych 110 V wraz z czymś, co wydaje się być gniazdem NEMA 14-50. Nie jest jasne, jakiego rodzaju mocy wyjściowej możemy oczekiwać od gniazda 110 V, ale zwykłe gniazdo NEMA 14-50 ma moc znamionową 50 A i 240 V. Co ciekawe, arkusz specyfikacji towarzyszący obrazowi gniazd twierdzi, że gniazdo NEMA 14-50 w Cybertruck ma tylko 220 V, nie spełniając normy https://ev-lectron.com/blogs/blog/what-is-the-difference-between-nema-6-50-and-nema-14-50 240 V.
Niezależnie od tej rozbieżności, posiadanie wysokonapięciowych i wysokoprądowych gniazd z tyłu Cybertrucka legitymizuje jego twierdzenia o byciu ciężarówką do "prawdziwej pracy". Mogą one nawet pozwolić Cybertruckowi na ładowanie innych pojazdów elektrycznych za pomocą ładowarki prądu przemiennego poziomu 2 w mgnieniu oka lub działać jako rodzaj domowego akumulatora zapasowego za pomocą funkcji V2L (pojazd do ładowania).
Wraz z potwierdzeniem gniazd montowanych na łóżku, TFLEV udostępnił listę specyfikacji z tego samego wewnętrznego źródła, nadając zawartym w niej informacjom pewną wiarygodność. Ten arkusz specyfikacji potwierdza wcześniejsze obliczenia Notebookcheck o około 51-calowej szerokości łóżka - zakładając, że jest to w najwęższym miejscu - i wreszcie daje nam wyobrażenie o objętości bagażnika Cybertrucka.
Deklarowana objętość bagażnika to raczej skromne 7,1 ft³, co stawia go daleko w tyle za Fordem F-150 Lightning 14,1 ft³ i Rivian R1T 11,1 ft³. Biorąc pod uwagę, że pozostałe wymiary - 143-calowy rozstaw osi i 18,6-calowa długość całkowita - wymienione w arkuszu specyfikacji stawiają go znacznie bliżej pełnowymiarowej ciężarówki niż średniej wielkości Rivian R1T, mały bagażnik jest raczej zastanawiający.
Tesla ogłosiła, że zorganizuje wydarzenie związane z dostawami Cybertruck, aby uczcić pierwszego klienta dostawami 30 listopada 2023 roku, 2023. Następnie elektryczny pickup wejdzie do produkcji, z rocznym celem produkcyjnym wynoszącym ponad 200 000 sztuk.
Źródło(a)
TFLEV na YouTube, Tesla, Ford [PDF], Rivian, Lectron