Kiedy testowe egzemplarze Tesli Cybertruck zaczęły być wprowadzane na rynek, elektryczny pickup był często krytykowany za źle ustawione i odbarwione panele nadwozia. Jednak Tesla i jej fani szybko zauważyli, że były to jednostki przedprodukcyjnei że problemy z utlenianiem i niewspółosiowością paneli zostaną rozwiązane do czasu, gdy dostawy zaczną docierać do klientów.
Jak Notebookcheck niedawno poinformował, problemy z utlenianiem nadal stanowią problem, a dodatkowe posty na stronach takich jak Reddit wydają się wykazywać oznaki rdzy powierzchniowej na Cybertrucks klientów. Co więcej, wygląda na to, że problemy z kontrolą jakości, z których słynie Tesla, przedostały się do Cybertrucków.
Jeden plakat, u/vertigo3pcprzesłał na r/Cybertruck zdjęcia czegoś, co wygląda jak rdza powierzchniowa na panelach nadwozia Cybertruck ze stali nierdzewnej, która pojawiła się po zaledwie 381 milach (ok. 613 km) użytkowania. Po zabraniu Cybertrucka z powrotem do Tesli w celu rozwiązania problemu, poinformowano ich, że rzeczywiście była to korozja powierzchniowa, a Tesla twierdzi, że bada tę kwestię, ale technicy serwisowi nie mają jeszcze odpowiednich narzędzi, aby naprawić problem.
W recenzji Cybertrucka na Throttle Houseprezenterzy zwracają uwagę na faliste szwy, wypaczone stalowe panele i niespójne odstępy między panelami wokół łóżka pickupa, komentując, że "wygląda to jak żart" W innym poście https://www.reddit.com/r/cybertruck/comments/1aq1feo/surprisingly_poor_quality_control_on_rollout/ na r/Cybertruck na Reddit, u/RedfieldStandard przedstawia listę problemów, które rzekomo wystąpiły, gdy odebrali dostawę swojego Cybertrucka.
"Wygląda na to, że ktoś uderzył młotkiem w moje białe panele wewnętrzne. Jest kilka głębokich wgnieceń i wiele małych ubytków. Jeden z paneli nie został nawet w pełni zamontowany. Pasek LED w jednych z drzwi nie działał. W wykończeniu wnętrza było głębokie wyżłobienie wielkości niklu. Cała ciężarówka śmierdzi jakimś rozpuszczalnikiem. Od kilku dni śmierdzi w moim garażu. Tylny zderzak ma głębokie rysy. W schowku wciąż były brudne ślady stóp i jakieś oleiste rzeczy" - u/RedfieldStandard na Reddit
Trzeba przyznać Tesli, że firma zaplanowała mobilną wizytę serwisową z plakatem, podczas której obiecuje rozwiązać problemy znalezione przy dostawie.
Kiedy takie problemy z kontrolą jakości pojawiły się podczas premiery Tesli Model 3 i Model X, zostały one ostatecznie w większości rozwiązane, ale nie jest jasne, czy Tesla będzie w stanie rozwiązać te wady, które wydają się być tak integralną częścią projektu pickupa.
Dodatkową zniewagą dla właścicieli Cybertruck jest niekompletne oprogramowanie i pakiet funkcji oferowanych przez Teslę we wczesnych dostawach.
Ostatnie testy terenowe pokazały również, jak brak opartego na hamulcach mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu wpływa na osiągi w niesprzyjających warunkach, podczas gdy Tesla nadal nie włączyła Autopilota ani Full Self Driving w Tesla Cybertruck, pomimo posiadania sprzętu do funkcji opartych na sztucznej inteligencji.
Proszę kupićodlewany metalowy samochód-zabawkę Cybertruck 1/24 na Amazon lub przeczytać o rozwoju Cybertrucka w biografii Elona Muska autorstwa Waltera Isaacsona.
Surprisingly poor quality control on rollout
byu/RedfieldStandard incybertruck
From Extract mode, to low back to extract
— Coleton Guerin (@OutofSpecDetail) January 5, 2024
Overheated the air compressor pic.twitter.com/REMmzGG9f2
Źródło(a)
r/Cybertruck na Reddit (1, 2), OutofSpecDetail na Twitterze, Throttle House na YouTube, JerryRigEverything na YouTube