Problemy z wyświetlaczem Google Pixel 8: Program naprawczy umożliwia 3 lata bezpłatnej obsługi
Od czasu premiery Google Pixel 8(ok. 513 euro w Amazon, oferta ograniczona czasowo) pojawia się coraz więcej zgłoszeń od użytkowników narzekających na pionową linię na wyświetlaczu. Może się to objawiać na różne sposoby - kolor i intensywność linii są różne, dla niektórych użytkowników jest ona stale widoczna na wyświetlaczu, dla innych tylko w niektórych aplikacjach, dla innych linia znika okresowo, by pojawić się ponownie kilka godzin później.
Google do tej pory naprawił dotknięte urządzenia w ramach rocznej gwarancji Pixel 8. Zanim gwarancja pierwszego sprzedanego Pixela 8 dobiegnie końca w październiku, Google ma program naprawczy https://support.google.com/pixelphone/answer/15009955?hl=en&sjid=15697490434764874430-EUw ramach którego usterka będzie usuwana bezpłatnie przez trzy lata od daty zakupu. Program dotyczy również problemu, w którym wyświetlacz Pixela 8 migocze. Program ten dotyczy jednak tylko Pixeli 8 z wybranymi numerami seryjnymi, więc należy skontaktować się z Google lub autoryzowanym serwisem naprawczym, aby sprawdzić, czy naprawa jest objęta programem.
Według Google, cały wyświetlacz zostanie wymieniony w przypadku naprawy. Google pragnie zaznaczyć, że smartfony z pękniętym wyświetlaczem lub uszkodzone przez wodę nie kwalifikują się do bezpłatnej naprawy w ramach tego programu, w którym to przypadku Google pobierze opłatę za naprawę. Przed wysłaniem do naprawy klienci powinni wykonać kopię zapasową danych na swoim koncie Google i aktywować tryb naprawy Pixel 8. Ten program dotyczy tylko Pixel 8, ale nie Pixel 8a lub Pixel 8 Pro.