Przeciek wskazuje, że Tesla Cybertruck Performance będzie wyposażony w trójsilnikowy układ napędowy Model X Plaid, ale kuloodporne szkło odpada
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, wielokrotnie powtarzał, co dokładnie będzie oferowane, gdy Tesla Cybertruck zostanie ostatecznie uruchomiony, ale niedawny wyciek, udostępniony przez @MatthewDR na X (fka Twitter), wskazuje, że Tesla wprowadzi na rynek pickupa w dwóch wariantach. Wyciek wskazuje, że Cybertruck zostanie wprowadzony na rynek z dwusilnikowym napędem AWD i trójsilnikowym napędem AWD Performance.
Co bardziej ekscytujące dla fanów Cybertruck i potencjalnych nabywców, przeciek twierdzi, że wersja Cybertruck Performance będzie wyposażona w ten sam układ napędowy, co trójsilnikowy Model X Plaidktóry może pochwalić się mocą 1 020 KM i przyspieszeniem od 0 do 60 mil na godzinę w zaledwie 2,5 sekundy. Jest jednak mało prawdopodobne, aby Tesla Cybertruck osiągnął takie same osiągi, biorąc pod uwagę jego spodziewaną masę od ~ 3000 kg do 4000 kg. Dla porównania, Model X Plaid waży 2,539 kg.
Oprócz informacji o wariantach startowych, przeciek twierdzi, że jazda jest również lepsza niż w Modelu X, co może wynikać z cięższego nadwozia stabilizującego nieco pojazd. Wskazuje również, że Tesla zrezygnowała z kuloodpornego szkła, które było głównym punktem sprzedaży w początkowej prezentacji Cybertrucka.
Jest prawdopodobne, że wielu nie będzie zaskoczonych rezygnacją Tesli z kuloodpornego szkła, biorąc pod uwagę, jak bardzo zwiększyłoby to cenę pojazdu, ale duży pickup mający płynniejszą jazdę niż crossover SUV tej samej firmy może wydawać się dziwaczny.
Kup ładowarkę samochodową Anker 323 52,2 W USB Type-C na Amazon.
CONFIRMED: the performance Cybertruck has the same tri-motor setup as the Plaid.
— Matthew Donegan-Ryan (@MatthewDR) October 4, 2023
I’m not going to say I called it. But I definitely called it. https://t.co/KXmUepgekg
More shared details:
— Matthew Donegan-Ryan (@MatthewDR) October 4, 2023
- A guy who was 5’7” was able to lay flat in the frunk.
- no ramp built into the tailgate
- suspension more comfortable than an S/X
- turning radius is amazing
- feels more luxurious than an S/X