Przelot cybertrucka ujawnia wyzwanie związane z lokalizacją portu ładowania i rozmiarem wiadra w bagażniku
Nadchodzący Cybertruck Tesli staje się coraz bardziej dopracowany pod względem sfinalizowanego projektu poziomu produkcji w miarę zbliżania się daty premiery. Po otrzymaniu filmu 360 przedstawiającego wersję Release Candidate 1 który otrzymał z przenośników taśmowych w Giga Texas w zeszłym miesiącu, Cybertruck został teraz sfilmowany z lotu ptaka za pomocą drona.
Migawki ujawniają Cybertruck, który ładuje się na zwykłym stosie Supercharger, a nie na Megacharger, który Tesla powiedział, że może ostatecznie dzielić z Semi w celu szybszego ładowania i które planuje zainstalować na odcinku o długości 1800 mil z Teksasu do Kalifornii.
Port ładowania nad tylnym lewym kołem wydaje się jednak znajdować nieco dalej niż w innych modelach Tesli obok niego. Biorąc pod uwagę, że Cybertruck nie będzie miał ultradźwiękowych czujników parkowaniabardziej znaczący zwis może stwarzać problemy podczas cofania, polegając na kamerze Tesla Vision ustawionej tylko do zadań asystenta parkowania obowiązki.
Szklany dach Cybertrucka odsłania czarne wnętrze i deskę rozdzielczą w środku, podczas gdy w przelocie udaje się dostrzec ewentualne wiadro bagażnika wrzucone przypadkowo do ogromnego łóżka Cybertrucka z tyłu. Łyżka bagażnika Cybertruckzajmuje większą część przekątnej skrzyni ładunkowej ciężarówki, co wskazuje na to, że obawy dotyczące bardzo małego bagażnika https://www.notebookcheck.net/Cybertruck-in-Ford-F-150-camo-snapped-with-open-hood-to-reveal-the-pickup-s-smallish-frunk.736073.0.html mogły być przedwczesne.
To prawda, może nie być tak duży jak w Fordzie F-150 Ford F-150 Lightning's Mega Power frunkale nadal wydaje się przyzwoitej wielkości, biorąc pod uwagę, jak krótki jest przód Cybertrucka w porównaniu.
Złącze ścienne Tesla 48A z 24-calowym kablem można kupić na Amazon