Przepisy blokują samojezdne Tesle w Europie, podczas gdy USA otrzymują bezpłatny transfer FSD i filtr ulg podatkowych
Przy obecnym tempie ofert darmowego transferu FSD, Tesla jest coraz bliżej powiązania opcji Full Self-Driving z kontem kupującego, a nie z konkretnym pojazdem.
Ostatnio zaoferowała bezpłatny Transfer FSD do nowego pojazdu w lutym i znowu to robi, kumulując zachęty do przenoszenia zapasów również w drugim kwartale.
Właściciele Modelu 3, Modelu Y, Modelu S i Modelu X, którzy chcą wybrać nową Teslę, nie muszą nawet wymieniać swojego istniejącego numeru VIN, ale mogą po prostu poprosić o przeniesienie funkcji Full Self-Driving do nowego pojazdu. Nadal mogą korzystać ze wszystkich aktualnych ofert Tesli, takich jak zniżki na zapasy lub ulgi podatkowe.
Tesla przerobiła również swój system inwentaryzacji pojazdów, aby domyślnie ułożyć je według najniższych cen, a także wprowadziła federalne filtry wyszukiwania ulg podatkowych i metod płatności, aby pokazać, jak przystępne są jej samochody ze wszystkimi dodatkowymi zachętami.
Dla przykładu, cena nowego bazowego Modelu Y może zaczynać się od 33 890 USD, podczas gdy wersja Long Range kosztuje zaledwie 37 490 USD, teraz z bezpłatnym FSD przez 3 miesiące z poleceniem lub bezpłatnym przeniesieniem istniejącego zakupu FSD.
Nowa aktualizacja Full Self-Driving V12 spotkała się również z entuzjastycznymi recenzjami, a ludzie piszą, jak zręcznie porusza się po skomplikowanych znakach drogowych i ścieżkach.
Niestety, podczas gdy Kanada może mieć FSD przed obecnym bezpłatna wersja próbna europa nie otrzyma autonomicznych Tesli w najbliższym czasie, a Rohan Patel z Tesli ma zaskakujące wyjaśnienie, czyje przepisy są winne:
Bardzo byśmy chcieli, ale obecne przepisy po prostu nie pozwalają na takie manewry inicjowane przez system, które są znakiem rozpoznawczym nadzorowanego systemu FSD. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby współpracować z organami regulacyjnymi (większość się z nami zgadza), aby to zmienić, ale sposób działania systemu ONZ polega na jednomyślnym głosowaniu za tymi zmianami regulacyjnymi. Pod koniec roku zobaczymy lepszy system FSD w wyniku ostatnich zmian, ale ONZ musi zmienić więcej, aby umożliwić pełne korzyści w zakresie bezpieczeństwa nadzorowanego FSD.
Jest to dość interesujące spojrzenie na to, jak wiele jeszcze musi się zmienić, aby FSD Tesli dotarło do większej liczby samochodów na całym świecie.
Tymczasem Elon Musk po raz kolejny potwierdził, że systemy autonomicznej jazdy Tesli mogą być licencjonowane przez dowolnego producenta. Takie umowy mogłyby stać się niezłym źródłem przychodów dla Tesli, pod warunkiem, że organy regulacyjne nie stanęłyby na drodze do faktycznego wykorzystania FSD wszędzie.
Proszę kupić złącze ścienne 80A Tesla Gen 2 z kablem 24' na Amazon
Full video for those that want to see more of the cone area: pic.twitter.com/om9M7IhWFd
— Sawyer Merritt (@SawyerMerritt) April 3, 2024
Źródło(a)
Tesla, Rohan Patel (X)