Xiaomi xiaomi poświęciło część swojego najnowszego raportu finansowego https://www.mi.com/global/discover/article?id=4474 swojemu samochodowi pierwszej generacji, zapewniając, że SU7 jest szczególnie popularny wśród kobiet i tych, którzy zwykle używają Apple produktów, tym samym"zmieniając bazę użytkowników Xiaomi i wzmacniając wizerunek marki premium".
Producent OEM sugeruje również, że nowy, wysokowydajny samochód Ultra (na który obecnie złożono około 19 000 zamówień w przedsprzedaży, z czego 10 000 jest"zablokowanych") sprawi, że będzie on jeszcze silniejszy w 2025 roku.
Xiaomi szacuje również, że takie nowe projekty, jak SU7, pomogły jej zarobić 32,8 miliarda juanów (~ 4,54 miliarda dolarów) w 2024 roku, z czego około połowa przychodów (16,7 miliarda juanów (~ 2,31 miliarda dolarów)) została zgromadzona w ostatnim kwartale roku (4Q2024).
Bardziej ugruntowane linie biznesowe Xiaomi, takie jak smartfony również odnotowały"niezwykły" wzrost w 2024 r., odpowiadając za 52,4% (lub 191,8 mld juanów (~26,52 mld USD)) przychodów firmy w ciągu całego roku.
Producent OEM zapewnia, że jego dostawy wzrosły o 15,7% w porównaniu do 2023 r.,"co czyni go największym czynnikiem przyczyniającym się do wzrostu branży". Firma przypisuje również 15 Ultra z ponad 50% większą sprzedażą w ciągu pierwszych 15 dni od premiery premiery w porównaniu do 14 Ultra.
Xiaomi twierdzi również, że jego przychody za 4Q2024 są najwyższe w jakimkolwiek kwartale w historii firmy, wynosząc łącznie 109 miliardów juanów (~15,1 miliarda dolarów), czyli o 48,8% więcej w porównaniu do 4Q2023.
Wynikające z tego zyski również podobno"przekroczyły oczekiwania rynku" i wyniosły 8,3 mld juanów (~1,1 mld USD): 69.4% więcej rok do roku.
The Xiaomi 14T Pro: teraz dostępny za 639,99 USD na Amazon