Publiczna aktualizacja Tesla FSD 11.3.2 wydana z lepszym obrazem martwego pola, ponieważ HW4 przynosi drastyczny wzrost pola widzenia
Aktualizacja single-stack Full Self-Driving Beta v11 w końcu doczekała się szerszego rozpowszechnienia wśród ogółu posiadaczy Tesli z najnowszą wersją v11.3.2. Tak jak Elon Musk obiecał w tym tygodniu, jest ona wypychana do subskrybentów FSD Beta w niedzielę. Wygląda na to, że znacznie więcej właścicieli Tesli otrzyma aktualizację z jednym stosem teraz niż w przypadku wersji v11.3.1, która trafiła głównie do pracowników Tesli, których firma używa jako testerów pilotażowych.
Choć nominalnie changelog przynosi jedynie nowość "Adjusted position of Automatic Blind Spot Camera when FSD Beta is active to prioritize the Autopilot visualization", to ci, którzy ją dostaną, najprawdopodobniej po raz pierwszy doświadczą całego pakietu FSD v11, gdyż większość z nich wciąż tkwi na jednej z 10.69.po raz pierwszy będą mogli cieszyć się FSD Beta jako uniwersalnym rozwiązaniem z jednym stosem, który nie miesza nowszego kodu dla jazdy miejskiej z dużo starszym stosem Autopilota autostradowego, który był przeznaczony dla bardziej podstawowego sprzętu i funkcji autonomicznej jazdy w tamtym czasie.
Istnieje mnóstwo innych nowych funkcji, oczywiście, takich jak możliwość pozostawienia anonimowych notatek głosowych do Tesli dla ludzkiego wkładu nad sytuacją. Czas reakcji autopilota w kierunku biegaczy na czerwonym świetle lub znaku stopu został znacznie poprawiony, zbyt, i jest wiele innych, aby oczekiwać.
System autonomicznej jazdy Tesli został niedawno wycofany za przejazd na czerwonym świetle lub znaki stopu, a Tesla zmieniła sformułowania w instrukcji obsługi, aby pozornie ustawić swój poziom 2 charakter, który wymaga uwagi kierowcy przez cały czas w kamieniu na najbliższą przyszłość. Jednak teraz instaluje swój next Hardware 4.0 self-driving kit w nowych partiach pojazdów, a wraz z nim pojawiają się nowe możliwości poprawy świadomości sytuacyjnej i czasu reakcji FSD.
Stwierdzono na przykład, że nowe kamery zapewniają drastycznie zwiększone pole widzenia z boku pojazdu. To pomogłoby Teslom wyposażonym w zestaw HW4 skradać się w kierunku niezabezpieczonych zakrętów znacznie mniej niż samochody na obecnym zestawie. Niestety, Hardware 4 zawiera nową płytę główną ze zintegrowaną kartą graficzną i nie jest bezpośrednio kompatybilny jako "retrofit, więc ci, którzy chcieliby cieszyć się nowymi możliwościami FSD i reakcjami w najlepszym wydaniu, musieliby uaktualnić swój pojazd.
The tape isn’t an exact measurement of the FOV of the camera but it should give a pretty good idea. The first photo is what the MS saw with the tape on the ground. The second photo is from my HW3 MY later in the day and it was able to see more vertically but less horizontally. pic.twitter.com/8cErlWLD3G
— Ryan Zohoury (@RyanZohoury) March 17, 2023
Źródło(-a)
NotaTeslaapp, Ryan Zohouri (Twitter)