Notebookcheck Logo

Recenzja smartfona Ulefone Armor 15 - Wytrzymały telefon outdoorowy ze słuchawkami

W komplecie z bezpiecznym schowkiem na słuchawki.

Ulefone Armor 15 jest odporny na upadki i wodę, a nawet posiada własne całkowicie bezprzewodowe słuchawki douszne. Producent przesuwa więc zarówno wymiary, jak i wagę do ekstremum, ale wypuszcza na rynek kompleksowy pakiet ogólny - za wciąż przystępną cenę.
Android Touchscreen Smartphone
dobry (75%) Ulefone Armor 15 Mediatek Helio G35PowerVR GE8320 Smartphone - 11/10/2022 - v7
Urządzenie testowe dzięki uprzejmości Ulefone
Download your licensed rating image as PNG / SVG
Ulefone Armor 15
Procesor
Mediatek Helio G35 8 x 2.3 GHz, Cortex-A53
Karta grafiki
Pamięć
6 GB 
Matryca
5.45 cali 18:9, 1440 x 720 pikseli 295 PPI, capacitive touchscreen, IPS, refleksująca: tak, 60 Hz
Dysk twardy
128 GB UFS 2.0 Flash, 128 GB 
, 110 GB wolne miejsce
Złącza
1 USB 2.0, USB-C Power Delivery (PD), gniazda audio: USB-C, czytnik kart: microSD up to 256 GB, dedicated, 1 czytnik linii papilarnych, NFC, Czujnik jasności, czujniki: gravity, acceleration, proximity, compass, gyroscope, pedometer
Łączność
802.11 a/b/g/n/ac (a/b/g/n = Wi-Fi 4/ac = Wi-Fi 5/), Bluetooth 5.0, 2G, 3G, 4G (B1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/18/19/20/25/26/28A/28B/38/39/40/41/66), Dual SIM, LTE, GPS
Gabaryty
wysokość x szerokość x głębokość (mm): 18.2 x 170.2 x 79.6
Akumulator
6000 mAh litowo-jonowy, 18 Watt charging
Ładowanie
szybkie ładowanie / Quickcharge
System operacyjny
Android 12
Kamera
Główny aparat: 12 MPix (SONY IMX363 Sensor 1.4μm, FOV 78°, f/1.8, video@1080p,30fps) + 13 MPix (Samsung S5K3M3, FOV 106°, f/2.4); Camera2-API-Level: Full
Kamera pomocnicza: 16 MPix (SONY IMX481 Sensor, f/2.4)
Inne
głośniki: stereo speakers, front-facing, klawiatura: Onscreen, TWS earbuds, charger, cable, lanyard, screen protector, SIM tool, 12 miesiące(y) gwarancji, SAR: 0.382 W/kg (head), 0.599 W/kg (body), LED notification, charging slot for TWS earbuds, custom key, camera key; GNSS: GPS (L1), Glonass (L1), Galileo (E1), Beidou (B1), bez wentylatora, wzmocnione, wodoodporny
Waga
346 g, zasilacz: 50 g
Cena
259.99 PLN
Uwaga: Producent może używać komponentów pochodzących od różnych dostawców, w tym paneli wyświetlaczy, napędów lub kart pamięci o podobnych specyfikacjach.

 

Potencjalni konkurenci w porównaniu

Ocena
Data
Model
Waga
napęd
Rozmiar
Rezolucja
Cena
74.5 %
v7 (old)
10/2022
Ulefone Armor 15
Helio G35, PowerVR GE8320
346 g128 GB UFS 2.0 Flash5.45"1440x720
81.9 %
v7 (old)
Samsung Galaxy XCover 6 Pro
SD 778G 5G, Adreno 642L
235 g128 GB UFS 2.2 Flash6.60"2408x1080
79.7 %
v7 (old)
AGM Glory G1S
SD 480, Adreno 619
315 g128 GB UFS 2.2 Flash6.53"2340x1080
81.1 %
v7 (old)
Nokia XR20
SD 480, Adreno 619
248 g128 GB UFS 2.1 Flash6.67"2400x1080

Obudowa i funkcje - Solidny smartfon z metalu i gumy

Ulefone Armor 15 to tak zwany smartfon typu rugged, co oznacza, że ma wytrzymać trudne warunki środowiskowe bez uszkodzeń, a co za tym idzie, jak zwykle w przypadku takich urządzeń, nie jest zbyt kompaktowy. Dodatkowo wewnątrz smartfona można przechowywać i ładować dwie całkowicie bezprzewodowe słuchawki (TWS headphones), co jeszcze bardziej przesuwa wagę i wymiary - smartfon waży 346 gramów (~0,76 lb) i ma 20 milimetrów (~0,8 cala) grubości w najgrubszym miejscu.

Krawędzie wyświetlacza są szczególnie szerokie na górze i na dole, dlatego smartfon jest wyraźnie większy niż np. Samsung Galaxy S21, mimo wciąż kompaktowego wyświetlacza o przekątnej 5,45 cala. Sama obudowa jest odporna na skręcanie i wzmocniona gumowymi krawędziami na górze i dole. Wszystkie wejścia i wyjścia są chronione przez gumowe osłony. W smartfonie brakuje certyfikatu Widevine, a ocena L3 pozwala jedynie na odtwarzanie odpowiednich materiałów w zmniejszonej rozdzielczości.

W szczególności uszkodzeniu uległy gumowe narożniki...
W szczególności uszkodzeniu uległy gumowe narożniki...
...i metalowej obudowy. To uszkodzenie było tylko wizualne.
...i metalowej obudowy. To uszkodzenie było tylko wizualne.

Odporność - Ulefone Armor 15 spełnia swoje obietnice

Smartfon posiada certyfikaty IP68, IP68K i MIL-STD-810, co oznacza, że smartfon ma być chroniony przed upadkami z wysokości do 1,5 metra (~4,9 stopy) i może być zanurzony w wodzie na głębokości do 30 minut. Ponadto na smartfon nie powinno mieć wpływu podciśnienie, podwyższona wilgotność, kontakt z kwaśną atmosferą oraz promieniowanie słoneczne.

Model mógł również udowodnić reklamowane właściwości w teście. Armor 15 został upuszczony z wysokości 150 centymetrów (~4,9 ft) na płytę chodnikową łącznie siedem razy, bez wcześniejszego zainstalowania dołączonej grubej folii ochronnej. Uszkodzenia dotyczyły głównie wzmocnionych gumowych narożników. Celowy upadek na krawędź płyty faktycznie znacznie zarysował kawałek metalowej obudowy, ale pozostało po nim kosmetyczne uszkodzenie obudowy - i minimalna rysa na wyświetlaczu. Nawet po teście upadku pozostała wodoodporność na strumienie wody i zanurzenie.

Porównanie wielkości

172.8 mm 82.8 mm 18.4 mm 315 g170.2 mm 79.6 mm 18.2 mm 346 g171.6 mm 81.5 mm 10.6 mm 248 g168.8 mm 79.9 mm 9.9 mm 235 g148 mm 105 mm 1 mm 1.5 g
SD Card Reader - average JPG Copy Test (av. of 3 runs)
Średnia w klasie Smartphone
  (7.7 - 77, n=77, ostatnie 2 lata)
30.1 MB/s +142%
Samsung Galaxy XCover 6 Pro
  (Angelbird V60)
27.9 MB/s +124%
AGM Glory G1S
  (Angelbird V60)
23.5 MB/s +89%
Nokia XR20
  (Angelbird V60)
22 MB/s +77%
Ulefone Armor 15
  (Angelbird AV Pro V60)
12.43 MB/s

Cross Platform Disk Test (CPDT)

051015202530354045505560657075808590Tooltip
Ulefone Armor 15 PowerVR GE8320, Helio G35, 128 GB UFS 2.0 Flash; SDCard Sequential Write 0.5 GB; Angelbird AV Pro V60: Ø38.2 (24.2-48.7)
AGM Glory G1S Adreno 619, SD 480, 128 GB UFS 2.2 Flash; SDCard Sequential Write 0.5 GB: Ø35.2 (26.1-46.6)
Ulefone Armor 15 PowerVR GE8320, Helio G35, 128 GB UFS 2.0 Flash; SDCard Sequential Read 0.5 GB; Angelbird AV Pro V60: Ø73.8 (19.3-81.8)
AGM Glory G1S Adreno 619, SD 480, 128 GB UFS 2.2 Flash; SDCard Sequential Read 0.5 GB: Ø79.9 (33.7-94.5)

Komunikacja, oprogramowanie i obsługa - Pure Android, rozległy zasięg LTE

Klawisz szybkiego dostępu może być przypisany dość elastycznie
Klawisz szybkiego dostępu może być przypisany dość elastycznie

Pozytywne: Ulefone stosuje w Armor 15 wersję 12 Android bez bloatware. Dodatkowe oprogramowanie, na przykład do pracy na zewnątrz, nie jest instalowane.

Połączenie z siecią komórkową 5G nie jest możliwe, ale LTE jest dostępne. Obsługiwane są liczne pasma częstotliwości, w tym pasma istotne w Niemczech - Ulefone Armor 15 obsługuje również pasmo 20, które nie zawsze jest obsługiwane przez tanie, importowane smartfony. Obsługa dwóch kart SIM jest możliwa, a dzięki trzem slotom na karty możliwe jest także rozszerzenie pamięci za pomocą karty microSD i dual-SIM jednocześnie. Czytnik kart microSD radzi sobie jednak tylko z poniżej przeciętną prędkością transferu danych, a ponadto nie obsługuje standardu exFAT. NFC i tym samym bezprzewodowe płatności są możliwe. Z radia FM można - i trzeba ze względu na brak gniazda jack - korzystać bez podłączonych słuchawek z kablem, co wobec słuchawek TWS może być przydatne np. podczas wędrówek.

Ekran dotykowy ma tryb rękawiczkowy, co pozwoliło w teście obsługiwać go nawet w grubych wełnianych rękawiczkach. Ulefone zainstalował też na prawym boku obudowy dedykowany przycisk aparatu, a na lewym znajdziemy konfigurowalny klawisz szybkiego dostępu. Można mu przypisać kilka przydatnych funkcji, jak np. latarkę, ale także pozwala na otwieranie aplikacji. Można zdefiniować różne akcje dla pojedynczego, podwójnego kliknięcia i dłuższego przyciśnięcia. Czujnik linii papilarnych w przycisku zasilania działał w teście niezawodnie, a odblokowywanie za pomocą twarzy jest również łatwe przy odpowiedniej jasności.

Networking
iperf3 transmit AX12
Nokia XR20
802.11 a/b/g/n/ac
630 (561min - 645max) MBit/s
iperf3 receive AX12
Nokia XR20
802.11 a/b/g/n/ac
649 (589min - 673max) MBit/s
AGM Glory G1S
802.11 a/b/g/n/ac
376 (339min - 402max) MBit/s
iperf3 transmit AXE11000
AGM Glory G1S
802.11 a/b/g/n/ac
673 (561min - 695max) MBit/s +83%
Ulefone Armor 15
802.11 a/b/g/n/ac
367 (359min - 374max) MBit/s
iperf3 receive AXE11000
Ulefone Armor 15
802.11 a/b/g/n/ac
362 (345min - 366max) MBit/s
03570105140175210245280315350385420455490525560595630665Tooltip
Ulefone Armor 15 Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320; iperf3 receive AXE11000; iperf 3.1.3: Ø357 (345-366)
AGM Glory G1S Qualcomm Snapdragon 480 5G, Qualcomm Adreno 619; iperf3 receive AX12; iperf 3.1.3: Ø375 (339-402)
Ulefone Armor 15 Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320; iperf3 transmit AXE11000; iperf 3.1.3: Ø367 (359-374)
AGM Glory G1S Qualcomm Snapdragon 480 5G, Qualcomm Adreno 619; iperf3 transmit AXE11000; iperf 3.1.3: Ø673 (561-695)

Aparaty fotograficzne - Przytłaczające przy słabym oświetleniu

Jakość kamery selfie jest akceptowalna do prowadzenia rozmów wideo
Jakość kamery selfie jest akceptowalna do prowadzenia rozmów wideo

Ulefone Armor 15 posiada dwa aparaty z tyłu - sensor Sony IMX363 oferuje rozdzielczość 12 megapikseli, do tego dochodzi sensor S5K3M3 od Samsunga z ultra szerokokątną optyką. Kamera na podczerwień lub noktowizor jak w AGM Glory G1S nie jest częścią wyposażenia.

Główny aparat oferuje jakość użytkową, przynajmniej w optymalnych warunkach, ale nie osiąga ostrości smartfonów z wyższej półki, takich jak Honor Magic4 Pro,. Ogólnie rzecz biorąc, aparatowi głównemu brakuje szczegółów, a matryca nie potrafi odpowiednio uchwycić scen o dużym zakresie kontrastu w szczególności. Niski zakres kontrastu i brak szczegółów dotyczy również obiektywu ultraszerokokątnego. Ogólna jakość nagrań znacznie pogarsza się przy niskiej jasności

Nagrywanie wideo jest również możliwe w rozdzielczości Full HD z 30 klatkami na sekundę, choć nagraniom wideo również brakuje szczegółów, a autofokus nie działa wystarczająco szybko podczas szybkich ruchów.

Wytrzymały smartfon został wyposażony w 16-megapikselową kamerę przednią. Jakość obrazu jest więcej niż wystarczająca do wideorozmów, ale ostrość kamery również nie jest szczególnie wysoka. Ze względu na niską jasność wyświetlacza, lampa błyskowa wyświetlacza nie zawsze jest przydatna.

Porównanie zdjęć

Wybierz jedną z dostępnych scen i porównuj powiększone fragmenty zdjęć. Jeden klik w oknie "kliknij aby powiększyć" rozpoczyna cały proces. Lewy klik w oknach poniżej otwiera oryginalne zdjęcia w nowym oknie przeglądarki. Zdjęcia wykonane urządzeniem z niniejszej recenzji można zobaczyć w większym oknie poniżej.

Main cameraMain cameraUltra wide angleZoomLow-Light
orginal image
kliknij aby powiększyć
ColorChecker
5.4 ∆E
6.2 ∆E
6.7 ∆E
3.8 ∆E
6.1 ∆E
4.7 ∆E
5.5 ∆E
10.1 ∆E
5.3 ∆E
3.8 ∆E
1.1 ∆E
3.9 ∆E
9.4 ∆E
3.5 ∆E
6.1 ∆E
1.5 ∆E
3.4 ∆E
5 ∆E
2.2 ∆E
4 ∆E
4.7 ∆E
2.7 ∆E
6.1 ∆E
7.4 ∆E
ColorChecker Ulefone Armor 15: 4.94 ∆E min: 1.13 - max: 10.06 ∆E
ColorChecker
29.6 ∆E
55.1 ∆E
39.6 ∆E
34.8 ∆E
45.6 ∆E
62.4 ∆E
53.7 ∆E
36.1 ∆E
43.7 ∆E
29 ∆E
65.1 ∆E
64.1 ∆E
31.1 ∆E
47.7 ∆E
37.3 ∆E
77.1 ∆E
44.1 ∆E
42 ∆E
93.7 ∆E
71.4 ∆E
52.5 ∆E
36.9 ∆E
23.8 ∆E
13.3 ∆E
ColorChecker Ulefone Armor 15: 47.07 ∆E min: 13.35 - max: 93.69 ∆E

Wyświetlacz - zbyt ciemny, zbyt mały, zbyt niska rozdzielczość

Struktura subpikselowa
Struktura subpikselowa

5,45-calowy wyświetlacz oferuje rozdzielczość 1 440 x 720 pikseli, co w 2022 roku nie jest już standardem. Ponieważ jednak przekątna ekranu jest wciąż stosunkowo niewielka, zakres subiektywnie odczuwanej nieostrości jest ograniczony. Odwzorowanie kolorów i rozkład jasności są akceptowalne - dotyczy to tylko częściowo samej jasności.

Co prawda Ulefone Armor 15 może pokonać konkurencyjny AGM Glory G1S pod względem jasności, ale 407 cd/m² skutkuje refleksami w przewidzianym przez producenta zastosowaniu zewnętrznym. Minimalna jasność jest wyjątkowo wysoka, co skutkuje sporym zmęczeniem oczu podczas użytkowania w nocy. Lekka niebieskawa obsada ekranu, którą można zmierzyć, nie jest dokuczliwa w użytkowaniu. W teście pojawiły się przesłanki o zastosowaniu temporalnego ditheringu.

Odbicia występują nawet przy najwyższym poziomie jasności
Odbicia występują nawet przy najwyższym poziomie jasności
Stabilność kąta widzenia w Ulefone Armor 15
Stabilność kąta widzenia w Ulefone Armor 15
Porównanie rozmiarów z Xiaomi 9T Pro z 6,39-calowym wyświetlaczem wyraźnie pokazuje screen-to-body ratio
Porównanie rozmiarów z Xiaomi 9T Pro z 6,39-calowym wyświetlaczem wyraźnie pokazuje screen-to-body ratio
399
cd/m²
402
cd/m²
404
cd/m²
411
cd/m²
416
cd/m²
412
cd/m²
402
cd/m²
407
cd/m²
408
cd/m²
podświetlenie ekranu
testowany z X-Rite i1Pro 3
maksimum: 416 cd/m² (Nits) średnia: 406.8 cd/m² Minimum: 16.02 cd/m²
rozświetlenie: 96 %
na akumulatorze: 416 cd/m²
kontrast: 1124:1 (czerń: 0.37 cd/m²)
ΔE Color 7.3 | 0.5-29.43 Ø4.89
ΔE Greyscale 9.6 | 0.5-98 Ø5.1
95% sRGB (Calman 2D)
Gamma: 1.95
Ulefone Armor 15
IPS, 1440x720, 5.5"
Samsung Galaxy XCover 6 Pro
PLS, 2408x1080, 6.6"
AGM Glory G1S
IPS, 2340x1080, 6.5"
Nokia XR20
IPS, 2400x1080, 6.7"
Response Times
17%
3%
-23%
Response Time Grey 50% / Grey 80% *
35.41 ?(16.45, 18.96)
31 ?(16, 15)
12%
29 ?(15, 14)
18%
36 ?(19, 17)
-2%
Response Time Black / White *
17.89 ?(5.075, 12.81)
14 ?(9, 5)
22%
20 ?(11, 9)
-12%
16 ?(5, 11)
11%
PWM Frequency
5221
1163 ?(15)
-78%
Screen
2%
8%
39%
Brightness middle
416
510
23%
390
-6%
599
44%
Brightness
407
495
22%
377
-7%
598
47%
Brightness Distribution
96
92
-4%
91
-5%
99
3%
Black Level *
0.37
0.46
-24%
0.43
-16%
0.33
11%
Contrast
1124
1109
-1%
907
-19%
1815
61%
Colorchecker dE 2000 *
7.3
7.41
-2%
5.13
30%
4.52
38%
Colorchecker dE 2000 max. *
15
13.26
12%
7.96
47%
7.6
49%
Greyscale dE 2000 *
9.6
10.6
-10%
5.7
41%
4.2
56%
Gamma
1.95 113%
2.518 87%
2.423 91%
2.279 97%
CCT
8536 76%
10050 65%
7974 82%
7309 89%
Całkowita średnia (program / ustawienia)
10% / 5%
6% / 7%
8% / 22%

* ... im mniej tym lepiej

Wyświetl czasy reakcji

Czasy reakcji wyświetlacza pokazują, jak szybko ekran może zmieniać kolor z jednego koloru na drugi. Długi czas reakcji może powodować powstawanie powidoków i sprawiać, że poruszające się obiekty będą niewyraźne (duchy). Gracze szybkich tytułów 3D powinni zwrócić szczególną uwagę na szybki czas reakcji.
       Czas reakcji od czerni do bieli
17.89 ms ... wzrost ↗ i spadek ↘ łącznie↗ 5.075 ms wzrost
↘ 12.81 ms upadek
W naszych testach ekran wykazuje dobry współczynnik reakcji, ale może być zbyt wolny dla graczy rywalizujących ze sobą.
Dla porównania, wszystkie testowane urządzenia wahają się od 0.1 (minimum) do 240 (maksimum) ms. » 36 % wszystkich urządzeń jest lepszych.
Oznacza to, że zmierzony czas reakcji jest lepszy od średniej wszystkich testowanych urządzeń (20.9 ms).
       Czas reakcji 50% szarości do 80% szarości
35.41 ms ... wzrost ↗ i spadek ↘ łącznie↗ 16.45 ms wzrost
↘ 18.96 ms upadek
W naszych testach ekran wykazuje powolne tempo reakcji, co będzie niezadowalające dla graczy.
Dla porównania, wszystkie testowane urządzenia wahają się od 0.165 (minimum) do 636 (maksimum) ms. » 46 % wszystkich urządzeń jest lepszych.
Oznacza to, że zmierzony czas reakcji jest zbliżony do średniej wszystkich testowanych urządzeń (32.7 ms).

Migotanie ekranu / PWM (modulacja szerokości impulsu)

Aby przyciemnić ekran, niektóre notebooki po prostu w krótkich odstępach czasu włączają i wyłączają podświetlenie — jest to metoda zwana modulacją szerokości impulsu (PWM). W idealnym przypadku ta częstotliwość cykli powinna być niewykrywalna dla ludzkiego oka. Jeśli wspomniana częstotliwość jest zbyt niska, użytkownicy o wrażliwych oczach mogą odczuwać zmęczenie lub bóle głowy, a nawet całkowicie zauważyć migotanie.
Wykryto migotanie ekranu/wykryto PWM 5221 Hz

Podświetlenie wyświetlacza miga z częstotliwością 5221 Hz (najgorszy przypadek, np. przy użyciu PWM) .

Częstotliwość 5221 Hz jest dość wysoka, więc większość użytkowników wrażliwych na PWM nie powinna zauważyć żadnego migotania.

Dla porównania: 53 % wszystkich testowanych urządzeń nie używa PWM do przyciemniania wyświetlacza. Jeśli wykryto PWM, zmierzono średnio 8611 (minimum: 5 - maksimum: 343500) Hz.

Skala szarości (tryb koloru: chłodny, docelowa przestrzeń barw: sRGB)
Skala szarości (tryb koloru: chłodny, docelowa przestrzeń barw: sRGB)
Kolory (tryb kolorów: chłodny, docelowa przestrzeń kolorów: sRGB)
Kolory (tryb kolorów: chłodny, docelowa przestrzeń kolorów: sRGB)
Przestrzeń kolorów (tryb kolorów: Cool, docelowa przestrzeń kolorów: sRGB)
Przestrzeń kolorów (tryb kolorów: Cool, docelowa przestrzeń kolorów: sRGB)
Nasycenie (tryb koloru: chłodny, docelowa przestrzeń kolorów: sRGB)
Nasycenie (tryb koloru: chłodny, docelowa przestrzeń kolorów: sRGB)

Wydajność, emisja i czas pracy baterii - Długi czas pracy i słaba wydajność

Na stronie Helio G35to niedrogi SoC, który posiada osiem rdzeni Cortex A53. Te taktowane są z częstotliwością do 2,3 GHz. Pamięć robocza na poziomie sześciu gigabajtów jest odpowiednia dla tego przedziału cenowego. Wydajność Helio G35 jest nie do przecenienia, pozostawiając Ulefone Armor 15 powolnym w porównaniu z innymi testowanymi - ale i droższymi - smartfonami typu rugged, jak AGM Glory G1S.

Słaba wydajność, która jest widoczna w benchmarkach, jest również widoczna w rzeczywistym użytkowaniu. Nawet proste aplikacje nie uruchamiają się bez lagów. Ogólnie rzecz biorąc, prędkość działania jest jeszcze akceptowalna, ale częstotliwość odświeżania wynosząca tylko 60 Hz nie sprzyja płynnym wrażeniom. Ulefone Armor 15 nie nagrzewa się szczególnie mocno.

Głośniki oferują dobrą jakość reprodukcji. Duża, osiągalna głośność głośników może mieć znaczenie w przypadku użytkowania na zewnątrz. Nieco niska reprodukcja basów również korzysta z obecności dwóch głośników, które znajdują się nad i pod wyświetlaczem. Nawet przy większej głośności nie występują zauważalne zniekształcenia.

Zgodnie z oczekiwaniami, mocna bateria o pojemności 6000 mAh oferuje wysoki czas pracy na baterii i osiąga cały 1 059 minut pracy w teście Wi-Fi - i tym samym trąci zarówno AGM Glory G1S, jak i Samsung Galaxy XCover 6 Pro. Ładowanie jest możliwe z mocą 18 watów, a w zestawie znajduje się ładowarka o maksymalnej mocy ładowania 15 watów.

Geekbench 5.5
Single-Core (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
178 Points
Samsung Galaxy XCover 6 Pro
Qualcomm Snapdragon 778G 5G, Adreno 642L, 6144
773 Points +334%
AGM Glory G1S
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 8192
503 Points +183%
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
504 Points +183%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (149 - 178, n=5)
167.2 Points -6%
Średnia w klasie Smartphone
  (139 - 2437, n=169, ostatnie 2 lata)
1063 Points +497%
Multi-Core (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
881 Points
Samsung Galaxy XCover 6 Pro
Qualcomm Snapdragon 778G 5G, Adreno 642L, 6144
2802 Points +218%
AGM Glory G1S
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 8192
1696 Points +93%
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
1662 Points +89%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (538 - 965, n=5)
780 Points -11%
Średnia w klasie Smartphone
  (512 - 8816, n=169, ostatnie 2 lata)
3567 Points +305%
PCMark for Android - Work 3.0 (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
5581 Points
Samsung Galaxy XCover 6 Pro
Qualcomm Snapdragon 778G 5G, Adreno 642L, 6144
12113 Points +117%
AGM Glory G1S
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 8192
9058 Points +62%
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
7090 Points +27%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (5208 - 5581, n=5)
5333 Points -4%
Średnia w klasie Smartphone
  (4507 - 27169, n=193, ostatnie 2 lata)
13526 Points +142%
3DMark
2560x1440 Sling Shot OpenGL ES 3.0 Unlimited (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
901 Points
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
3656 Points +306%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (599 - 928, n=5)
831 Points -8%
Średnia w klasie Smartphone
  (883 - 23024, n=64, ostatnie 2 lata)
10606 Points +1077%
2560x1440 Sling Shot OpenGL ES 3.0 Unlimited Graphics (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
833 Points
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
3845 Points +362%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (541 - 853, n=5)
770 Points -8%
Średnia w klasie Smartphone
  (840 - 45492, n=64, ostatnie 2 lata)
18643 Points +2138%
2560x1440 Sling Shot OpenGL ES 3.0 Unlimited Physics (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
1265 Points
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
3118 Points +146%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (954 - 1343, n=5)
1156 Points -9%
Średnia w klasie Smartphone
  (1075 - 8749, n=64, ostatnie 2 lata)
4849 Points +283%
2560x1440 Sling Shot Extreme (ES 3.1) (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
467 Points
AGM Glory G1S
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 8192
2452 Points +425%
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
2438 Points +422%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (341 - 486, n=5)
432 Points -7%
Średnia w klasie Smartphone
  (444 - 17553, n=60, ostatnie 2 lata)
3104 Points +565%
2560x1440 Sling Shot Extreme (ES 3.1) Graphics (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
395 Points
AGM Glory G1S
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 8192
2301 Points +483%
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
2302 Points +483%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (289 - 412, n=5)
366 Points -7%
Średnia w klasie Smartphone
  (384 - 29890, n=60, ostatnie 2 lata)
3304 Points +736%
2560x1440 Sling Shot Extreme (ES 3.1) Physics (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
1284 Points
AGM Glory G1S
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 8192
3180 Points +148%
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
3076 Points +140%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (933 - 1301, n=5)
1170 Points -9%
Średnia w klasie Smartphone
  (982 - 7180, n=60, ostatnie 2 lata)
3316 Points +158%
2560x1440 Sling Shot Extreme (ES 3.1) Unlimited (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
538 Points
AGM Glory G1S
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 8192
2596 Points +383%
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
2566 Points +377%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (373 - 539, n=5)
484 Points -10%
Średnia w klasie Smartphone
  (508 - 23762, n=158, ostatnie 2 lata)
8375 Points +1457%
2560x1440 Sling Shot Extreme (ES 3.1) Unlimited Graphics (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
462 Points
AGM Glory G1S
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 8192
2458 Points +432%
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
2448 Points +430%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (318 - 462, n=5)
419 Points -9%
Średnia w klasie Smartphone
  (453 - 40163, n=158, ostatnie 2 lata)
12595 Points +2626%
2560x1440 Sling Shot Extreme (ES 3.1) Unlimited Physics (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
1267 Points
AGM Glory G1S
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 8192
3230 Points +155%
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
3090 Points +144%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (839 - 1304, n=5)
1086 Points -14%
Średnia w klasie Smartphone
  (877 - 10632, n=158, ostatnie 2 lata)
4849 Points +283%
GFXBench
on screen Aztec Ruins Normal Tier Onscreen (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
8.1 fps
Samsung Galaxy XCover 6 Pro
Qualcomm Snapdragon 778G 5G, Adreno 642L, 6144
30 fps +270%
AGM Glory G1S
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 8192
16 fps +98%
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
16 fps +98%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (7.4 - 8.1, n=5)
7.68 fps -5%
Średnia w klasie Smartphone
  (5.5 - 166, n=202, ostatnie 2 lata)
51.8 fps +540%
1920x1080 Aztec Ruins Normal Tier Offscreen (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
4.1 fps
Samsung Galaxy XCover 6 Pro
Qualcomm Snapdragon 778G 5G, Adreno 642L, 6144
34 fps +729%
AGM Glory G1S
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 8192
18 fps +339%
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
18 fps +339%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (4.1 - 4.2, n=5)
4.14 fps +1%
Średnia w klasie Smartphone
  (3.4 - 321, n=202, ostatnie 2 lata)
90.2 fps +2100%
on screen Aztec Ruins High Tier Onscreen (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
4.8 fps
Samsung Galaxy XCover 6 Pro
Qualcomm Snapdragon 778G 5G, Adreno 642L, 6144
19 fps +296%
AGM Glory G1S
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 8192
10 fps +108%
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
10 fps +108%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (4.7 - 5, n=5)
4.82 fps 0%
Średnia w klasie Smartphone
  (0.85 - 144, n=203, ostatnie 2 lata)
40.3 fps +740%
2560x1440 Aztec Ruins High Tier Offscreen (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
1.4 fps
Samsung Galaxy XCover 6 Pro
Qualcomm Snapdragon 778G 5G, Adreno 642L, 6144
13 fps +829%
AGM Glory G1S
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 8192
6.5 fps +364%
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
6.5 fps +364%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (1.4 - 1.5, n=5)
1.48 fps +6%
Średnia w klasie Smartphone
  (1.2 - 129, n=202, ostatnie 2 lata)
35.9 fps +2464%
Octane V2 - Total Score (sortuj wg wyników)
Ulefone Armor 15
Mediatek Helio G35, PowerVR GE8320, 6144
5732 Points
Samsung Galaxy XCover 6 Pro
Qualcomm Snapdragon 778G 5G, Adreno 642L, 6144
25445 Points +344%
Nokia XR20
Qualcomm Snapdragon 480 5G, Adreno 619, 6144
17816 Points +211%
Przeciętny Mediatek Helio G35
  (5007 - 5732, n=2)
5370 Points -6%
Średnia w klasie Smartphone
  (2228 - 100368, n=207, ostatnie 2 lata)
40359 Points +604%
Ulefone Armor 15Samsung Galaxy XCover 6 ProAGM Glory G1SNokia XR20Przeciętny 128 GB UFS 2.0 FlashŚrednia w klasie Smartphone
AndroBench 3-5
393%
275%
279%
168%
863%
Sequential Read 256KB
285.68
841.6
195%
497.9
74%
485
70%
Sequential Write 256KB
161.1
484.7
201%
484.1
200%
452
181%
Random Read 4KB
64.99
170.6
163%
168
159%
174.8
169%
130.6 ?(65 - 233, n=37)
101%
Random Write 4KB
18.36
204.2
1012%
141
668%
146.2
696%
101.2 ?(13.5 - 187.4, n=37)
451%

Temperatura

w stresie
 32.7 °C32.5 °C33.9 °C 
 31.7 °C32.7 °C32.5 °C 
 31.1 °C32 °C32.6 °C 
maks. w ogóle: 33.9 °C
średnia: 32.4 °C
30 °C33.7 °C33.2 °C
29.6 °C30 °C31.6 °C
28.8 °C31.4 °C30.6 °C
maks. w ogóle: 33.7 °C
średnia: 31 °C
zasilacz  29.1 °C | temperatura otoczenia 21.8 °C | Fluke t3000FC (calibrated) & Voltcraft IR-260
(±) Średnia temperatura górnej części przy maksymalnym obciążeniu wynosi 32.4 °C / 90 F, w porównaniu do średniej 32.8 °C / ###class_avg_f# ## F dla urządzeń w klasie Smartphone.
(+) Maksymalna temperatura w górnej części wynosi 33.9 °C / 93 F, w porównaniu do średniej 35.1 °C / 95 F , począwszy od 21.9 do 63.7 °C dla klasy Smartphone.
(+) Dno nagrzewa się maksymalnie do 33.7 °C / 93 F, w porównaniu do średniej 33.9 °C / 93 F
(+) W stanie bezczynności średnia temperatura górnej części wynosi 28.9 °C / 84 F, w porównaniu ze średnią temperaturą urządzenia wynoszącą 32.8 °C / ### class_avg_f### F.


Mówca


dB(A) 0102030405060708090Deep BassMiddle BassHigh BassLower RangeMidsHigher MidsLower HighsMid HighsUpper HighsSuper Highs2035.646.82535.242.53132.640.7402947.75037.450.76330.649.88029.353.510026.752.512524.355.316022.554.920018.856.925016.256.43151258.14009.959.150011.763.263010.369.180011.97110001278.6125012.180.116001280.6200012.181250012.783.5315012.783.5400012.984.6500013.388.3630013.283.8800013.680.51000013.679.81250013.376.11600012.770SPL25.194.5N0.7100.6median 12.7median 78.6Delta29.845.643.140.236.733.430.631.232.93537.427.526.920.120.919.624.317.219.715.923.112.435.61249.710.256.210.159.78.763.415.270.516.372.215.674.813.174.511.173.311.57211.771.714.173.114.473.917.769.116.566.316.767.718.171.117.557.818.848.427.183.90.858.2median 15.2median 67.72.711.7hearing rangehide median Pink NoiseUlefone Armor 15Nokia XR20
Wykres częstotliwości (pola wyboru można zaznaczyć i odznaczyć, aby porównać urządzenia)
Ulefone Armor 15 analiza dźwięku

(+) | głośniki mogą odtwarzać stosunkowo głośno (94.5 dB)
Bas 100 - 315 Hz
(-) | prawie brak basu - średnio 22.9% niższa od mediany
(+) | bas jest liniowy (2.2% delta do poprzedniej częstotliwości)
Średnie 400 - 2000 Hz
(±) | zmniejszone średnie - średnio 7.3% niższe niż mediana
(+) | średnie są liniowe (4.4% delta do poprzedniej częstotliwości)
Wysokie 2–16 kHz
(+) | zrównoważone maksima - tylko 4.8% od mediany
(+) | wzloty są liniowe (3.5% delta do poprzedniej częstotliwości)
Ogólnie 100 - 16.000 Hz
(±) | liniowość ogólnego dźwięku jest średnia (16.9% różnicy w stosunku do mediany)
W porównaniu do tej samej klasy
» 7% wszystkich testowanych urządzeń w tej klasie było lepszych, 6% podobnych, 87% gorszych
» Najlepszy miał deltę 12%, średnia wynosiła ###średnia###%, najgorsza wynosiła 134%
W porównaniu do wszystkich testowanych urządzeń
» 27% wszystkich testowanych urządzeń było lepszych, 7% podobnych, 66% gorszych
» Najlepszy miał deltę 4%, średnia wynosiła ###średnia###%, najgorsza wynosiła 134%

Nokia XR20 analiza dźwięku

(+) | głośniki mogą odtwarzać stosunkowo głośno (83.9 dB)
Bas 100 - 315 Hz
(-) | prawie brak basu - średnio 32.9% niższa od mediany
(±) | liniowość basu jest średnia (14.2% delta do poprzedniej częstotliwości)
Średnie 400 - 2000 Hz
(±) | wyższe średnie - średnio 5.4% wyższe niż mediana
(+) | średnie są liniowe (5.1% delta do poprzedniej częstotliwości)
Wysokie 2–16 kHz
(+) | zrównoważone maksima - tylko 3.1% od mediany
(+) | wzloty są liniowe (4% delta do poprzedniej częstotliwości)
Ogólnie 100 - 16.000 Hz
(±) | liniowość ogólnego dźwięku jest średnia (24.2% różnicy w stosunku do mediany)
W porównaniu do tej samej klasy
» 53% wszystkich testowanych urządzeń w tej klasie było lepszych, 8% podobnych, 39% gorszych
» Najlepszy miał deltę 12%, średnia wynosiła ###średnia###%, najgorsza wynosiła 134%
W porównaniu do wszystkich testowanych urządzeń
» 70% wszystkich testowanych urządzeń było lepszych, 6% podobnych, 23% gorszych
» Najlepszy miał deltę 4%, średnia wynosiła ###średnia###%, najgorsza wynosiła 134%

Słuchawki - miły dodatek

Dołączone do zestawu słuchawki mieszczą się w obudowie smartfona i tam też są ładowane. Słuchawki są chronione przed wpływem środowiska przez gumowe uszczelki, które w teście zapewniły również wystarczającą ochronę przed wodą. Słuchawki są wyposażone w powierzchnie dotykowe do obsługi, dzięki którym można wstrzymać i kontynuować odtwarzanie, a także wybrać następny lub poprzedni utwór.

Pod względem jakości dźwięku słuchawki są stosunkowo dobrze pozycjonowane i oferują stosunkowo wyraźny obraz dźwiękowy nawet przy dużej głośności. Słuchawki wyraźnie ustępują jednak Samsungowi Galaxy Buds2 Pro, przynajmniej pod względem pomiaru częstotliwości, ale w praktyce jakość odtwarzania jest całkiem odpowiednia. Kompaktowe słuchawki ładowane są w smartfonie. Wadą jest to, że słuchawki nie posiadają mikrofonu, przez co nie nadają się jako urządzenia głośnomówiące. Byłoby to szczególnie przydatne w przypadku użytkowania w terenie.

Słuchawki pasują bezpośrednio do urządzenia
Słuchawki pasują bezpośrednio do urządzenia
dB(A) 0102030405060708090Deep BassMiddle BassHigh BassLower RangeMidsHigher MidsLower HighsMid HighsUpper HighsSuper Highs2035.439.12532373129.336.54027.438.65031.838.9632145.18017.74610017.848.212511.1501609.850.9200952.22505.452.33155.2544005.456.55005.358.16305.761.38005.763.510006.568.512506.573.416006.977.820007.582.625007.987.931509.787.140008.978.550001073.1630010.369.6800010.671.61000011.466.61250011.457.4160001154.7SPL20.893.2N0.275.5median 8.9median 66.6Delta2.410.835.444.8324729.353.227.446.631.850215117.750.617.852.811.152.89.855.7957.85.458.15.2585.458.85.359.25.761.65.763.66.566.56.569.56.976.37.585.57.990.89.788.18.982.51080.910.379.410.675.911.473.911.470.11164.920.895.60.288.1median 8.9median 69.52.411.8hearing rangehide median Pink NoiseUlefone Armor 15 TWSSamsung Galaxy Buds2 Pro
Wykres częstotliwości (pola wyboru można zaznaczyć i odznaczyć, aby porównać urządzenia)
Ulefone Armor 15 TWS analiza dźwięku

(+) | głośniki mogą odtwarzać stosunkowo głośno (93.2 dB)
Bas 100 - 315 Hz
(-) | prawie brak basu - średnio 15.3% niższa od mediany
(+) | bas jest liniowy (2.3% delta do poprzedniej częstotliwości)
Średnie 400 - 2000 Hz
(±) | wyższe średnie - średnio 7.9% wyższe niż mediana
(+) | średnie są liniowe (6.2% delta do poprzedniej częstotliwości)
Wysokie 2–16 kHz
(±) | wyższe maksima - średnio 9.8% wyższe od mediany
(±) | liniowość wysokich wartości jest średnia (7.6% delta do poprzedniej częstotliwości)
Ogólnie 100 - 16.000 Hz
(±) | liniowość ogólnego dźwięku jest średnia (19.4% różnicy w stosunku do mediany)
W porównaniu do tej samej klasy
» 44% wszystkich testowanych urządzeń w tej klasie było lepszych, 8% podobnych, 48% gorszych
» Najlepszy miał deltę 4%, średnia wynosiła ###średnia###%, najgorsza wynosiła 134%
W porównaniu do wszystkich testowanych urządzeń
» 44% wszystkich testowanych urządzeń było lepszych, 8% podobnych, 48% gorszych
» Najlepszy miał deltę 4%, średnia wynosiła ###średnia###%, najgorsza wynosiła 134%

Samsung Galaxy Buds2 Pro analiza dźwięku

(+) | głośniki mogą odtwarzać stosunkowo głośno (95.6 dB)
Bas 100 - 315 Hz
(±) | zredukowany bas - średnio 13.6% niższy od mediany
(+) | bas jest liniowy (2.1% delta do poprzedniej częstotliwości)
Średnie 400 - 2000 Hz
(±) | zmniejszone średnie - średnio 7.6% niższe niż mediana
(+) | średnie są liniowe (5.7% delta do poprzedniej częstotliwości)
Wysokie 2–16 kHz
(±) | wyższe maksima - średnio 12.2% wyższe od mediany
(+) | wzloty są liniowe (5.2% delta do poprzedniej częstotliwości)
Ogólnie 100 - 16.000 Hz
(±) | liniowość ogólnego dźwięku jest średnia (18.3% różnicy w stosunku do mediany)
W porównaniu do tej samej klasy
» 37% wszystkich testowanych urządzeń w tej klasie było lepszych, 8% podobnych, 56% gorszych
» Najlepszy miał deltę 4%, średnia wynosiła ###średnia###%, najgorsza wynosiła 134%
W porównaniu do wszystkich testowanych urządzeń
» 37% wszystkich testowanych urządzeń było lepszych, 8% podobnych, 56% gorszych
» Najlepszy miał deltę 4%, średnia wynosiła ###średnia###%, najgorsza wynosiła 134%

Żywotność baterii

Battery Runtime - WiFi Websurfing
Ulefone Armor 15
6000 mAh
1059 min
Średnia w klasie Smartphone
  (476 - 3244, n=202, ostatnie 2 lata)
1013 min -4%
AGM Glory G1S
5500 mAh
952 min -10%
Nokia XR20
4630 mAh
927 min -12%
Samsung Galaxy XCover 6 Pro
4050 mAh
768 min -27%
Wydajność akumulatora
WiFi Websurfing (Chrome 105)
17h 39min

Za

+ Słuchawki TWS oferują wartość dodaną
+ wytrzymała obudowa
+ Android bez zbędnego oprogramowania
+ długi czas działania
+ NFC

Przeciw

- niska wydajność systemu
- ciężki i nieporęczny
- słaby aparat
- niska jasność ekranu
- niska rozdzielczość

Werdykt - Wytrzymały i wolny smartfon z twistem

W teście: Ulefone Armor 15. Urządzenie do testów dostarczone przez firmę Ulefone.
W teście: Ulefone Armor 15. Urządzenie do testów dostarczone przez firmę Ulefone.

Wraz z modelem Armor 15, Ulefone oferuje smartfon, który w zasadzie spełnia założone przez producenta cele. Integracja ze słuchawkami TWS jest w zasadzie udana, a te oferują nawet całkiem wysoką jakość odtwarzania.

Słabe strony to dość ciemny i mało rozdzielczy wyświetlacz oraz niska wydajność zainstalowanego SoC.

Wydajność wpływa również na codzienne użytkowanie. Z kolei obudowa całkowicie przekonuje do siebie. Jest niezwykle solidna i faktycznie wytrzymuje duże obciążenia. Nawet po jej upuszczeniu wodoodporność jest nadal dobra, a jakość budowy modelu jest w zasadzie nienaganna.

Ulefone Armor 15 to smartfon dla outdoorowców i fanów muzyki - i to tylko na jedną kieszeń.

Jednak Ulefone zdecydowanie wprowadza na rynek z Armor 15 smartfon dla bardzo wskazanej grupy docelowej, przy czym reklamowana cena wynosząca nieco poniżej 260 euro (~251 dolarów) może zdecydowanie postawić słabe strony smartfona. Nieporęczne i ciężkie urządzenie może być irytujące w codziennym użytkowaniu. Klienci szukający mocniejszego urządzenia będą musieli zapłacić znacznie więcej na przykład za Glory G1S od AGM. Alternatywą od większego producenta będzie Samsung Galaxy XCover 6 Pro, który również jest dostępny w znacznie wyższej cenie.


Cena i dostępność

Ulefone Armor 15 Pro jest dostępny bezpośrednio od producenta, lub na Amazon. Model oferowany jest w trzech wariantach kolorystycznych.

Ulefone Armor 15 - 11/10/2022 v7 (old)
Silvio Werner

Wykonanie
78%
Klawiatura
65 / 75 → 87%
Myszka
82%
Komunikacja
51 / 70 → 73%
Waga
86%
Akumulator
92%
Wyświetlacz
80%
Wydajność w grach
6 / 64 → 10%
Wydajność w programach użytkowych
61 / 86 → 71%
Temperatura
93%
Hałas
100%
Głośniki
76 / 90 → 85%
Kamerka
50%
Średnio
71%
75%
Smartphone - Ważona średnia

Price comparison

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Laptopy > Recenzja smartfona Ulefone Armor 15 - Wytrzymały telefon outdoorowy ze słuchawkami
Silvio Werner, 2022-10-13 (Update: 2024-08-15)