Retroid jest w trakcie nowej kampanii teaserowej dla Pocket Classic i Pocket Flip 2. Jednak firma ujawniła również aktualizacje dotyczące Pocket Mini i jego bieżących problemów z wyświetlaczem.
Podsumowując, Pocket Mini pojawił się zeszłego lata w niewielkiej obudowie o wymiarach 165 x 77 x 16,5 mm i wadze 215 g, mimo że radził sobie mniej więcej tak dobrze, jak znacznie większy Pocket Classic Ayn Odin2 (obecnie 449 USD na Amazon) w emulatorach o wysokiej wydajności. Podczas gdy Retroid nie napotkał żadnych opóźnień w produkcji, co jest powszechne w przypadku długodystansowych handheldów do gier, wysłał kilka wczesnych egzemplarzy z zupełnie inną kombinacją kolorów niż ta, którą reklamował na swojej stronie internetowej.
Później okazało się, że Pocket Mini nie może poprawnie wyświetlać shaderów. Zamiast tego filtry i linie skanowania wyglądały na zniekształcone i nierówne. Początkowo Retroid miał nadzieję rozwiązać ten problem poprzez współpracę z Qualcomm, być może poprzez aktualizację oprogramowania.
Niestety, teraz wyjaśniono, że tak się nie stanie. Najwyraźniej niezdolność Pocket Mini do renderowania shaderów, jak można by się spodziewać, jest "zachowaniem ekranu". Innymi słowy, jest to problem sprzętowy, a nie wynik błędnego oprogramowania. W rezultacie Retroid rozszerzył opcję zwrotu Pocket Mini dla tych, którzy są niezadowoleni ze stanu swoich urządzeń. Proszę zobaczyć poniższy zrzut ekranu, aby uzyskać więcej szczegółów.
Źródło(a)
Retroid przez RetroHandhelds, Joey's Retro Handhelds (1) (2) & Reddit, Retro Game Corps - Źródło zdjęcia