Rezerwacje OPPO Find X7 i X7 Ultra osiągnęły poziom 1 000 000
Nowy OnePlus 12 można prawie uznać za Find X7 Ultra od bliźniaczej marki OPPO (2 mają nawet ten sam wiodący w swojej klasie 6,82-calowy wyświetlacz Wyświetlacz OLED) - oczywiście bez nowego topowego poczwórnego aparatu tylnego 50 MP tylnej kamery wraz z najnowocześniejszym 1-calowym czujnikiem i pierwszymi na świecie podwójnymi obiektywami peryskopowymi.
Faktem jest jednak, że podczas gdy pierwszy z nich jest oficjalnie dostępny na rynkach takich jak USA i Europa, drugi można nabyć tylko za pośrednictwem zewnętrznych dostawców, takich jak TradingShenzhen. Jednak prezes OPPO ds. marketingu zagranicznego (sprzedaży i usług) Billy Zhang właśnie dał najsilniejszą wskazówkę, że najlepsze funkcje aparatu OEM mogą już nie być dostępne wyłącznie na rynku chińskim.
Dyrektor zabrał na Twitter/X aby podzielić się wiadomością, że "wstępne rezerwacje" dla Find X7 i X7 Ultra przekroczyły liczbę 1 miliona przed premierą serii. Sukces ten może przyspieszyć integrację ich technologii, która "będzie tylko coraz lepsza", "na większej liczbie urządzeń" w przyszłości.
Tak mile widziane, jak to ogłoszenie może być dla fanów najwyższej klasy fotografii mobilnejmoże nie wydawać się od razu tak istotne dla potencjalnie światowej publiczności. Niemniej jednak może to być również najlepszy znak, że aktualizacje smartfonów nowej generacji OEM mogą być gotowe do powrotu na rynek globalny, jeśli nie w postaci własnych flagowców "Find X8", to być może w postaci jednodniowego "OnePlus 13" - a może nawet drugiej generacji marki składany, "Open 2".