Notebookcheck Logo

Rivian odkupuje koszmarny R1T po wstrząsającym roku problemów

Nawet po 15 miesiącach powtarzających się problemów i straconego czasu, właściciel Riviana nadal poleca R1T innym nabywcom. (Źródło zdjęcia: Rivian)
Nawet po 15 miesiącach powtarzających się problemów i straconego czasu, właściciel Riviana nadal poleca R1T innym nabywcom. (Źródło zdjęcia: Rivian)
Pomimo tego, że właściciel jeździł elektrycznym pickupem przez ponad rok i przejechał ponad 24 000 mil (38 624 km), Rivian kupuje R1T właściciela za pełną cenę detaliczną. Używając pickupa jako ciężarówki roboczej, właściciel napotkał niezliczone problemy, w tym cztery, które wymagały holowania. Pomimo wszystkich problemów, które zakłóciły jego działalność rolniczą, Mitch Dumke nadal bardzo pozytywnie ocenia R1T.
E-Mobility Fail Business

Rivian rivian napotkał szereg problemów, gdy ten startup zajmujący się samochodami elektrycznymi wciąż wyrabiał sobie markę w branży motoryzacyjnej. Podczas gdy większość właścicieli borykała się jedynie z problemami związanymi z pokrowcami tonneau, Mitch Dumke miał znacznie poważniejsze problemy ze swoim samochodem.

W wyniku ciągłych problemów, z jakimi borykał się ranczer, oraz spowodowanej tym utraconej produktywności, Rivian zgodził się odkupić elektrycznego pickupa za pełną cenę. W recenzji wideo zamieszczonej na YouTubedumke wspomina, że musiał holować R1T czterokrotnie, przy czym w każdym przypadku problem dotyczył układu hamulcowego lub jednostki napędowej.

Dumke przyznaje, że intensywnie korzystał z ciężarówki - prawdopodobnie bardziej niż przeciętna osoba, biorąc pod uwagę, że przejechał nią ponad 24 000 mil (38 624 km) w ciągu około 15 miesięcy, a wszystko to podczas przewożenia narzędzi, holowania przyczep i przewożenia ciężkich ładunków w skrzyni ładunkowej.

Według Dumke, za każdym razem, gdy jego R1T wymagał holowania, na ekranie pojawiał się komunikat nakazujący zjechanie na pobocze i zabezpieczenie pojazdu. Po zjechaniu na pobocze ciężarówka nie ruszała z miejsca, czemu zwykle towarzyszył komunikat "Driving Disabled". Dumke musiał wtedy zabezpieczyć koła, ponieważ pojazd był w zasadzie neutralny w tych okresach.

Dumke szacuje, że w sumie spędził około 45 dni w okresie trzech miesięcy, jeżdżąc wypożyczonym samochodem, podczas gdy Rivian był w naprawie.

Trzeba przyznać, że Dumke chwali obsługę klienta Rivian. Wsparcie pokryło koszt Lyft lub Uber w każdym przypadku, a także zapewniło lawetę. Kiedy Dumke skontaktował się z Rivian ze swoimi skargami na awarie ciężarówki, stwierdzając, że nie czuje się komfortowo prowadząc ją lub sprzedając, Rivian ostatecznie zdecydował się odkupić elektrycznego pickupa po pełnej cenie detalicznej.

Rivian zgodził się odkupić ciężarówkę, mimo że rozwój wydarzeń oznaczał, że prawo Ohio nie zmusiłoby firmy do wymiany pojazdu elektrycznego.

Dumke podzielił się również spostrzeżeniami na temat tego, jak wyglądała jazda jego R1T, poza licznymi napotkanymi problemami. Podobnie jak wielu innych właścicieli Rivian, jego pokrywa tonneau oddała ducha na wczesnym etapie jego posiadania i narzeka na tylną klapę, która nie zamyka się, gdy łóżko jest obciążone drobnymi cząstkami stałymi lub śniegiem.

Z bardziej pozytywnych rzeczy, Dumke zachwyca się wygodą zablokowanego schowka w tunelu skrzyni biegów i aktualizacjami oprogramowania https://www.notebookcheck.net/Rivian-2023-34-0-software-update-has-drivers-singing-about-better-suspension-ride-quality-and-handling.751383.0.html które dodały funkcjonalność związaną z holowaniem do systemu informacyjno-rozrywkowego.

Pomimo wszystkich napotkanych problemów, Dumke poleca pojazd potencjalnym nabywcom na rynku elektrycznych pickupów, nawet jeśli zamierza przesiąść się do bardziej przystępnego cenowo pojazdu, aby pomieścić swoją rosnącą rodzinę. Daje on również mądrą radę, aby każdy, kto chce kupić elektryczną ciężarówkę, rozważył mniejszy pojazd, jeśli w ogóle zależy mu na wydajności, ponieważ mniejszy samochód może być dwa razy bardziej wydajny niż elektryczny pickup.

Proszę kupićSeweder EV Charging Cable Garage Door Pass Through Protector lub Peak Design Mobile Car Dashboard Mount na Amazon.

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 11 > Rivian odkupuje koszmarny R1T po wstrząsającym roku problemów
Julian van der Merwe, 2023-11-20 (Update: 2024-08-15)