Rotwild R.X1000 i R.C1000: E-MTB i e-crossover z ogromną baterią i rewolucyjnym zespołem silnik-skrzynia biegów
Rotwild wyrobił już sobie markę dzięki rowerom górskim, zarówno z napędem elektrycznym, jak i bez niego. Teraz producent ogłosił dwa nowe e-rowery na własnej stronie internetowej, które wkrótce zostaną oficjalnie zaprezentowane. Producent przedstawił już wstępne szczegóły dotyczące ekscytujących funkcji Rotwild R.X1000 e-MTB i Rotwild R.C1000 e-crossover.
Rotwild R.X1000 to elektryczny rower górski z pełnym zawieszeniem. Rotwild R.C1000 również oferuje to samo, ale jako e-crossover ze swoimi funkcjami jest przeznaczony nie tylko do jazdy w terenie, ale także do codziennych dojazdów do pracy lub uprawiania sportu. Rama o strukturze cross-country oferuje również możliwość przewożenia bagażu.
Cechą szczególną dwóch nowych e-rowerów Rotwild jest bez wątpienia silnik. Producent zdecydował się na nowy Pinion MGU E1.12, innowacyjne połączenie klasycznego silnika środkowego na suporcie i zintegrowanej skrzyni biegów. Zapewnia to nie tylko mocny napęd z momentem obrotowym do 85 Nm, ale także płynną zmianę między dwunastoma biegami dzięki zintegrowanej skrzyni biegów. Rotwild łączy to z pojemnym akumulatorem 960 Wh, który znajduje się w dolnej rurze. Obiecuje to duży zasięg.
Chociaż wciąż brakuje dokładnych informacji na temat innych cech dwóch nowych e-rowerów Rotwild R.X1000 i R.C1000, znane są już przynajmniej zalecane ceny detaliczne. Według strony internetowej producenta, Rotwild R.X1000 kosztuje 11 999 euro (~12 800 USD), podczas gdy RRP dla R.C1000 jest nieco niższa i wynosi 9 999 euro (~10 700 USD).