Rozszerzona rzeczywistość stanie się branżą wartą około 210 miliardów dolarów w mniej niż dziesięć lat
Grupa Meticulous Research szacuje obecnie, że rynek AR będzie wart nie mniej niż 210,1 miliarda dolarów w 2031 roku w 2031 r., z imponującą złożoną roczną stopą wzrostu (CAGR) wynoszącą 34%.
Cyfrowo rozszerzona rzeczywistość sprzęt i przypadki użycia mają potencjał do odegrania roli w różnych sferach, w tym w opiece zdrowotnej, edukacji, rozrywce i reklamie. Jednak, Gry AR zostały w nowym raporcie wymienione jako mogące wygenerować do 33% prognozowanego wzrostu w ciągu najbliższych 7 lat.
Nowe szacunki Meticulous Research wydają się w dużej mierze opierać na fakcie, że Apple że firma Meticulous Research zaangażowała się w AR do tego stopnia, że próbuje teraz zmienić jej nazwę na "obliczenia przestrzenne"; z drugiej strony, pierwsza generacja Vision Pro został znaleziony nie spełnia oczekiwań pod względem sprzedaży i popularności.
Podobnie, im mniej mówi się o PS VR tym lepiej dla tych wniosków.
Niemniej jednak inni duzi gracze, tacy jak Qualcomm, Google, Meta i Samsung nadal istnieją, aby w razie potrzeby wspierać branżę, nie wspominając o coraz bardziej znanych producentach OEM, takich jak Vuzix, XREAL, Lenovo i Xiaomi. W związku z tym rzeczywistość może rzeczywiście być coraz bardziej prawdopodobna rozszerzona w przyszłości.