Notebookcheck Logo

Rozszerzona rzeczywistość stanie się branżą wartą około 210 miliardów dolarów w mniej niż dziesięć lat

AR: czy to dopiero początek? (Źródło: XREAL)
AR: czy to dopiero początek? (Źródło: XREAL)
Rzeczywistość rozszerzona (AR) jest obecnie jednym z najpopularniejszych i najbardziej rozpowszechnionych zastosowań inteligentnych okularów, zestawów słuchawkowych i urządzeń typu heads-up. Przewiduje się, że wartość tego rynku wzrośnie do nieco ponad 210 miliardów dolarów do 2031 roku. Gry AR mają przyczynić się do jednej trzeciej tego wzrostu.
Accessory Business Virtual Reality (VR) / Augmented Reality (AR) Wearable Gaming

Grupa Meticulous Research szacuje obecnie, że rynek AR będzie wart nie mniej niż 210,1 miliarda dolarów w 2031 roku w 2031 r., z imponującą złożoną roczną stopą wzrostu (CAGR) wynoszącą 34%.

Cyfrowo rozszerzona rzeczywistość sprzęt i przypadki użycia mają potencjał do odegrania roli w różnych sferach, w tym w opiece zdrowotnej, edukacji, rozrywce i reklamie. Jednak, Gry AR zostały w nowym raporcie wymienione jako mogące wygenerować do 33% prognozowanego wzrostu w ciągu najbliższych 7 lat.

Nowe szacunki Meticulous Research wydają się w dużej mierze opierać na fakcie, że Apple że firma Meticulous Research zaangażowała się w AR do tego stopnia, że próbuje teraz zmienić jej nazwę na "obliczenia przestrzenne"; z drugiej strony, pierwsza generacja Vision Pro został znaleziony nie spełnia oczekiwań pod względem sprzedaży i popularności.

Podobnie, im mniej mówi się o PS VR tym lepiej dla tych wniosków.

Niemniej jednak inni duzi gracze, tacy jak Qualcomm, Google, Meta i Samsung nadal istnieją, aby w razie potrzeby wspierać branżę, nie wspominając o coraz bardziej znanych producentach OEM, takich jak Vuzix, XREAL, Lenovo i Xiaomi. W związku z tym rzeczywistość może rzeczywiście być coraz bardziej prawdopodobna rozszerzona w przyszłości.

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 07 > Rozszerzona rzeczywistość stanie się branżą wartą około 210 miliardów dolarów w mniej niż dziesięć lat
Deirdre O'Donnell, 2024-07-23 (Update: 2024-07-23)