Notebookcheck Logo

Rywal Tesli, BYD, wejdzie na południowokoreański rynek samochodów osobowych w przyszłym roku

Pieczęć BYD (odświeżenie w 2025 r.) (źródło zdjęcia: BYD)
Pieczęć BYD (odświeżenie w 2025 r.) (źródło zdjęcia: BYD)
Podczas gdy chiński producent samochodów BYD jest obecny w Korei Południowej od 2016 roku, lokalne portfolio składało się wyłącznie z pojazdów użytkowych. Teraz właśnie potwierdzono, że marka dostarczy również samochody osobowe, takie jak średniej wielkości sedan EV Seal i elektryczny kompaktowy SUV Atto 3, konkurując z popularnymi modelami Tesli i Hyundaia.
Business E-Mobility

Przyszły rok może być wyzwaniem zarówno dla Tesli, jak i Hyundaia w Korei Południowej, ponieważ BYD właśnie ogłosił swoje wejście na lokalny rynek samochodów osobowych. Jeśli chodzi o pojazdy użytkowe, takie jak autobusy czy wózki widłowe, BYD sprzedaje je w Korei Południowej od 2016 roku. Ci, którzy jeszcze nie znają tej marki i dlaczego Tesla lub Hyundai mieliby się martwić, że będą mieli ją za konkurenta, powinni wiedzieć, że chiński producent pojazdów elektrycznych otrzymał zamówienie na nie mniej niż 100 000 pojazdów elektrycznych od Ubera. Co więcej, odświeżenie w 2025 roku BYD Seal AWD daje Tesli podobne cenowo oferty pod względem wartości.

Według KED Global, BYD

"zadebiutuje na południowokoreańskim rynku samochodów osobowych w przyszłym roku z modelami premium w nadziei, że stanie się pierwszą chińską marką samochodową, która skradnie serca koreańskich konsumentów po latach niepowodzeń chińskich rówieśników w spełnianiu wysokich oczekiwań koreańskich kierowców"

Modele EV, które do tej pory zawiodły na rynku południowokoreańskim, takie jak BAIC Motor Corp. KENBO 600, miały zarówno kwestie bezpieczeństwa, jak i jakości, które uniemożliwiły im ugruntowanie pozycji w regionie. Średniej wielkości sedan Seal i kompaktowy SUV Atto 3 mają wszystkie atrybuty potrzebne do uniknięcia tego samego losu.

Seal obiecuje znacznie ponad 500 km na jednym ładowaniu i oczekuje się, że jego cena w Korei Południowej spadnie poniżej progu 30 000 USD. Z drugiej strony, Atto 3 ma zasięg ponad 400 km i podobną cenę. Jeśli te dwa modele okażą się sukcesem, BYD planuje wprowadzić na rynek kolejne modele EV z wyższej półki, takie jak luksusowa marka Denza lub seria HAN ujawniają osoby zaznajomione z wewnętrznymi działaniami firmy, które rozmawiały z KED Global.

The South Korean Economy, z kolekcji World Economies wydawnictwa Agenda Publishing, jest obecnie dostępna za 26,49 USD w formacie Kindle i 32,28 USD w wersji papierowej, podczas gdy wydanie w twardej oprawie kosztuje nie mniej niż 99 USD.

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 11 > Rywal Tesli, BYD, wejdzie na południowokoreański rynek samochodów osobowych w przyszłym roku
Codrut Nistor, 2024-11-14 (Update: 2024-11-14)