Notebookcheck Logo

Rząd USA potroi prędkość wielu publicznych ładowarek pojazdów elektrycznych za 33 000 USD za sztukę, ponieważ Honda uważa Midwest za pustynię ładowania

Właściciele pojazdów elektrycznych nie będą musieli używać adapterów na zmodernizowanych stacjach publicznych (źródło zdjęcia: Lectron)
Właściciele pojazdów elektrycznych nie będą musieli używać adapterów na zmodernizowanych stacjach publicznych (źródło zdjęcia: Lectron)
Ludzie w miejscach takich jak Środkowy Zachód po prostu nie mają w pobliżu wystarczającej liczby ładowarek, aby w pełni korzystać z energii elektrycznej, stwierdził dyrektor generalny Hondy, próbując wyjaśnić wyzwanie związane ze sprzedażą pojazdów elektrycznych. Rząd rozpoczął jednak projekt naprawy i modernizacji tysięcy publicznych stacji ładowania.
E-Mobility

Administracja Biden-Harris przeznaczyła na ten cel ponad 5 miliardów dolarów na Krajową Infrastrukturę Pojazdów Elektrycznych (NEVI), której celem jest uruchomienie 500 000 ładowarek do pojazdów elektrycznych w 2030 roku.

Zamiast jednak przyznawać dotacje na budowę nowych ładowarek, fundusz NEVI postępuje mądrze i będzie również naprawiał istniejące.

Rząd Stanów Zjednoczonych rozpoczął program niezawodności i dostępności ładowarek do pojazdów elektrycznych (EVC-RAA), aby naprawić i zmodernizować 4500 istniejących publicznych ładowarek w 20 stanach. Projekt jest finansowany ze 150 milionów dolarów z funduszu NEVI, co daje około 33 000 dolarów na ładowarkę.

Zanim to się stało zmniejszył zespół Supercharger, Tesla wygrywała wiele przetargów na publiczną infrastrukturę ładowania ofertyz cenami, które czasami były o 70% niższe. Dzięki łatwym w instalacji prefabrykowanym ładowarkom Supercharger, stacja Tesli z wieloma stosami kosztuje średnio 392 000 USD, czyli dwa razy mniej niż konkurencja.

Amerykański rządowy program EVC-RAA nie tylko naprawi zepsute ładowarki, aby przywrócić je do użytku, ale także je zmodernizuje. Zainstalowane zostaną obowiązkowe systemy CCS i Tesla NACS zamiast zmuszać ludzi do noszenia ze sobą czegoś takiego jak adapter Lectron, a także zwiększy prędkość ładowania do poziomu Superchargers Tesli.

W jednym z przykładów z publiczną stacją ładowania w Waszyngtonie"zmodernizowana stacja ładowania będzie w stanie ładować cztery pojazdy jednocześnie z mocą co najmniej 150 kW każdy przy użyciu złącza Combined Charging System 1 lub J3400" To wzrost z 50 kW wcześniej i znacząca modernizacja.

Lokalna dostępność ładowarek jest jedną z głównych barier przed przyjęciem pojazdów elektrycznych. Dyrektor generalny Honda Americas powiedział niedawno, że"nie można zmusić klienta" do zakupu samochodu elektrycznego, jeśli nie ma infrastruktury:

Po prostu nie możemy zmusić ludzi mieszkających, powiedzmy, na Środkowym Zachodzie, gdzie nie ma stacji ładowania. Nawet z zachętami nie przesiądą się z ICE na BEV. Uważam, że bardzo trudno będzie zmusić ludzi do tego. Musimy stopniowo przygotowywać ekosystem i pozwolić im migrować krok po kroku... To się zmienia. Uważnie monitorujemy liczbę [nowych] punktów ładowania na pojazd elektryczny, więc nie jest to bardzo szybki wzrost, ale stopniowo i stale rośnie.

Niezawodność sieci ładowania pojazdów elektrycznych jest tak samo ważna jak jej zasięg, więc dzięki programowi EVC-RAA rząd chce zająć się luką między czasem pracy sieci Supercharger Tesli a zasadniczo wszystkimi innymi sieciami ładowania, publicznymi lub prywatnymi.

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 08 > Rząd USA potroi prędkość wielu publicznych ładowarek pojazdów elektrycznych za 33 000 USD za sztukę, ponieważ Honda uważa Midwest za pustynię ładowania
Daniel Zlatev, 2024-08-27 (Update: 2024-08-27)