Samsung Galaxy Klienci zamawiający Buds3 Pro w przedsprzedaży napotykają opóźnienia w wysyłce w związku z raportami dotyczącymi kontroli jakości
The Galaxy Buds3 Pro zadebiutowały w cenie 229,99 USD, ale są dostępne pod adresem zniżka w pakiecie z zamówieniem w przedsprzedaży nowego Galaxy Z Fold6 lub Flip6 w wielu regionach. Jednak ta umowa podobno okazała się kwaśna dla niektórych pierwszych użytkowników nowych flagowych słuchawek dousznych Samsunga.
Wielu z tych konsumentów wzięło do Reddit aby podkreślić kolejne e-maile od Samsunga informujące ich, że ich nowe Buds3 Pro może potrwać dłużej niż reklamowano, ponieważ producent OEM rozważa teraz pełną "ocenę kontroli jakości" akcesoriów.
Wygląda na to, że wkładki douszne nie spełniły wymagań Samsunga "standardów" Samsunga dzięki ich przejściu z tradycyjnego popcorn form-factor do AirPod-like które również integrują zewnętrzne Diody LED po raz pierwszy.
Ich pałąki są oznaczone kolorem pomarańczowym i niebieskim, aby wskazać przeznaczenie odpowiednio do prawego i lewego ucha: kolory podobno uzyskane przez barwniki które według niektórych doniesień mogą wydostać się i zabrudzić resztę wkładki dousznej.
Niektórzy właściciele najwyraźniej uważają również, że znacznie trudniej jest zmienić wkładki douszne Buds3 Pro w porównaniu do innych słuchawek wkładki dousznezjawisko rzekomo związane z włączeniem silikonowej uszczelki, która skłoniła Samsunga do wydania przewodnik do ich usuwania bez ich rozrywania.
Inne kwestie obejmują ogólne dopasowanie i wykończenie wady, a także pęknięcia, wgniecenia, a nawet kurz wykazywane przez rzekomo zupełnie nowe jednostki zaraz po wyjęciu z pudełka.
Ogólnie rzecz biorąc, sytuacja spowodowała, że niektórzy klienci, którzy złożyli zamówienie w przedsprzedaży, nie otrzymali swoich Buds3 Pro (choć inni nie zgłaszają żadnych problemów), podczas gdy nowe słuchawki mogą mieć teraz ograniczoną dostępność na niektórych rynkach: na przykład, są one teraz dostępne tylko w kolorze białym na Amazon w momencie pisania tego tekstu.