Samsung rzuca cień na Apple w swojej najnowszej reklamie składanych telefonów
Google nie jest jedyną firmą, która porównuje swoje najnowsze flagowe telefony z ofertą Apple za pomocą swoich najnowszych kampanii reklamowych. Samsung postanowił przyłączyć się do akcji i w swoim filmie reklamowym o składanych telefonach Galaxy, południowokoreański gigant wyśmiewa Apple za to, że nie jest "innowacyjny"
W filmie Samsung pokazuje, czego brakuje użytkownikom iPhone'a, prezentując możliwości Galaxy Z Fold 6 i Galaxy Z Flip 6. Reklama koncentruje się na wszechstronnym charakterze składanych telefonów, podkreślając funkcje takie jak Live Translate na wyświetlaczu okładki telefon z klapką.
Nie jest to jednak jedyny wniosek płynący z reklamy. Samsung zdaje się również sugerować, że użytkownicy Apple postępują zgodnie z instrukcjami tajemniczej postaci o imieniu Simon, nawiązując do klasycznej gry "Simon Says". W filmie ta tajemnicza postać wydaje się zmuszać użytkowników iPhone'a do zadowolenia się "ograniczonym wyborem"
W ten sposób Samsung wydaje się również sugerować, że Apple nie był wystarczająco "innowacyjny" w swoich najnowszych telefonach. W rzeczywistości w pewnym momencie wideo pokazuje tekst: "Nikt nie powinien czekać na innowacje" Reklama kończy się, gdy narrator mówi: "Samsung mówi, rób swoje", sugerując, że użytkownicy smartfonów nie będą podążać za tajemniczą postacią, jeśli się zmienią (512 GB Z Fold 6 curr. $1,514.99 na Amazon).
Podczas gdy kampanie reklamowe konkurentów Apple nie są niczym nowym, według Statcountergigant z Cupertino ma obecnie 56,77% udziału w rynku mobilnym w USA. Samsung, z drugiej strony, ma 23,67%, podczas gdy Google ma 9,46%. Udział Samsunga również nie odnotował znacznego wzrostu w ciągu ostatnich kilku miesięcy, więc nie jest jasne, czy takie kampanie reklamowe będą skuteczne w nakłanianiu użytkowników iPhone'a do zmiany.
Źródło(a)
@SamsungMobileUS na X (tweet osadzony powyżej) za pośrednictwem: GSMArena