Notebookcheck Logo

Samsung rzuca cień na Apple w swojej najnowszej reklamie składanych telefonów

Samsung zdaje się sugerować, że Apple porzucił swoją filozofię "Think Different" (źródło zdjęcia: Samsung)
Samsung zdaje się sugerować, że Apple porzucił swoją filozofię "Think Different" (źródło zdjęcia: Samsung)
Samsung promuje swoje składane telefony w nowej reklamie, ale nie chodzi tylko o to, co potrafią jego składane smartfony. Zamiast tego, w tej reklamie południowokoreański gigant naśmiewa się z Apple za to, że nie jest wystarczająco "innowacyjny".
Apple Samsung Smartphone

Google nie jest jedyną firmą, która porównuje swoje najnowsze flagowe telefony z ofertą Apple za pomocą swoich najnowszych kampanii reklamowych. Samsung postanowił przyłączyć się do akcji i w swoim filmie reklamowym o składanych telefonach Galaxy, południowokoreański gigant wyśmiewa Apple za to, że nie jest "innowacyjny"

W filmie Samsung pokazuje, czego brakuje użytkownikom iPhone'a, prezentując możliwości Galaxy Z Fold 6 i Galaxy Z Flip 6. Reklama koncentruje się na wszechstronnym charakterze składanych telefonów, podkreślając funkcje takie jak Live Translate na wyświetlaczu okładki telefon z klapką.

Nie jest to jednak jedyny wniosek płynący z reklamy. Samsung zdaje się również sugerować, że użytkownicy Apple postępują zgodnie z instrukcjami tajemniczej postaci o imieniu Simon, nawiązując do klasycznej gry "Simon Says". W filmie ta tajemnicza postać wydaje się zmuszać użytkowników iPhone'a do zadowolenia się "ograniczonym wyborem"

W ten sposób Samsung wydaje się również sugerować, że Apple nie był wystarczająco "innowacyjny" w swoich najnowszych telefonach. W rzeczywistości w pewnym momencie wideo pokazuje tekst: "Nikt nie powinien czekać na innowacje" Reklama kończy się, gdy narrator mówi: "Samsung mówi, rób swoje", sugerując, że użytkownicy smartfonów nie będą podążać za tajemniczą postacią, jeśli się zmienią (512 GB Z Fold 6 curr. $1,514.99 na Amazon).

Podczas gdy kampanie reklamowe konkurentów Apple nie są niczym nowym, według Statcountergigant z Cupertino ma obecnie 56,77% udziału w rynku mobilnym w USA. Samsung, z drugiej strony, ma 23,67%, podczas gdy Google ma 9,46%. Udział Samsunga również nie odnotował znacznego wzrostu w ciągu ostatnich kilku miesięcy, więc nie jest jasne, czy takie kampanie reklamowe będą skuteczne w nakłanianiu użytkowników iPhone'a do zmiany.

Źródło(a)

@SamsungMobileUS na X (tweet osadzony powyżej) za pośrednictwem: GSMArena

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 11 > Samsung rzuca cień na Apple w swojej najnowszej reklamie składanych telefonów
Abid Ahsan Shanto, 2024-11-25 (Update: 2024-11-25)