Samsung wyśmiewa kontrowersyjną reklamę Apple iPada Pro, mówiąc: "Nigdy nie zmiażdżylibyśmy kreatywności"
Nowy iPad Pro z Apple M4 to potężny i najbardziej wydajny tablet, jaki firma wprowadziła na rynek. Ale reklama "Crush!", która chciała pokazać, jak łączy wiele kreatywnych aspektów w jednym smukłym opakowaniu, nie została dobrze przyjęta przez kreatywne umysły. Doszło do tego, że Apple musiało przeprosić za reklamęmówiąc: "Nie trafiliśmy z tym filmem i przepraszamy".
Cóż, Samsung nie przepuścił okazji, aby zignorować tę kontrowersyjną reklamę i promować swoją najnowszą serię Galaxy Tab S9 (S9 128 GB WiFi obecnie 757,26 USD na Amazon). Aby Państwa zaciekawić, reklama iPada Pro M4 pokazuje przemysłową sprężarkę niszczącą kreatywne narzędzia, takie jak puszki z farbą, obiektywy aparatów i instrumenty muzyczne. Gdy prasa hydrauliczna wyłania się, ujawnia nowy tablet Apple.
Podczas gdy firma chciała pokazać, że nowy iPad Pro M4 może robić wiele kreatywnych rzeczy, kreatywne umysły postrzegały go jako Apple niszczący symbole ludzkiej kreatywności. Najnowsza reklama Samsunga w tej sprawie ma inne podejście. Pokazuje muzyka podnoszącego poważnie uszkodzoną gitarę ze stosu innych zmiażdżonych przedmiotów i zaczynającego na niej grać.
Muzyk podąża za zapisami muzycznymi z Samsung Galaxy Tab S9a na ekranie pojawiają się słowa "Kreatywności nie da się zmiażdżyć". Jeśli chodzi o podpis reklamy, Samsung mówi: "Nigdy nie zmiażdżylibyśmy kreatywności". Wszystko to jest skierowane w stronę kontrowersyjnej reklamy Apple iPada Pro.
Oczywiście reklama Apple prawdopodobnie nie będzie miała żadnego negatywnego wpływu na iPada Pro M4 ponieważ w końcu jest to najlepsze, co firma zaoferowała. Ale zdecydowanie interesujące jest to, jak konkurenci, tacy jak Samsung, wykorzystują kontrowersyjną reklamę.
We would never crush creativity. #UnCrush pic.twitter.com/qvlUqbRlnE
— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) May 15, 2024
Źródło(a)
Samsung Mobile US na X (tweet osadzony powyżej) via: TomsGuide