Notebookcheck Logo

Sandbox VR dodaje Squid Game 2 do swojej wciągającej gry VR na całe ciało

Sandbox VR rozszerza swoją grę Squid Game Virtuals, wprowadzając mini-grę sezonu drugiego. (Źródło obrazu: Sandbox VR)
Sandbox VR rozszerza swoją grę Squid Game Virtuals, wprowadzając mini-grę sezonu drugiego. (Źródło obrazu: Sandbox VR)
Sandbox VR dodał mini-grę Squid Game 2 do swojego doświadczenia wirtualnej rzeczywistości Squid Game Virtuals. Centra gier wykorzystują zestawy słuchawkowe VR i technologię przechwytywania ruchu, aby umożliwić graczom korzystanie z różnych doświadczeń.
Virtual Reality (VR) / Augmented Reality (AR) Gaming Game Releases

Sandbox VR dodał mini-grę Squid Game 2 Repeat Racers do swojego doświadczenia wirtualnej rzeczywistości Squid Game Virtuals. Dodatek ten wiąże się z premierą drugiego sezonu serialu telewizyjnego w serwisie Netflix. Centra Sandbox VR wyposażają graczy w zestawy słuchawkowe VR i urządzenia do śledzenia ruchu, aby umożliwić grupom znajomych wspólne granie w wirtualne doświadczenia.

Squid Game to południowokoreański serial telewizyjny, w którym bohaterowie zmuszeni są do rozgrywania kolejnych rund gier grupowych, aby przetrwać. Jest to część gatunku gier o przetrwaniu, który obejmuje Igrzyska śmierci, gatunek zapoczątkowany przez klasyczny japoński film Battle Royale.

Gra Squid Game Virtuals została zaprojektowana we współpracy z Netflix, aby zawierać serię powiązanych mini-gier. Gracze mogą zobaczyć awatary innych graczy w pokoju w swoich zestawach VR dzięki niestandardowej technologii śledzenia ruchu. Pozwala to każdemu poruszać się bez obawy, że przypadkowo na kogoś wpadnie. Haptyczne sprzężenie zwrotne zwiększa poczucie immersji podczas gry.

Gry można doświadczyć w ponad pięciu tuzinach lokalizacji Sandbox VR na całym świecie w cenie 60 USD za uczestnika. Gracze mogą wybrać swój język spośród arabskiego, kantońskiego, holenderskiego, angielskiego, francuskiego, niemieckiego, mandaryńskiego i hiszpańskiego.

Czytelnicy, którzy chcą wskoczyć do świata gier VR w domu, mogą skorzystać z zestawu słuchawkowego VR(takiego jak ten popularny na Amazon).

28 marca 2025 9:00 czasu wschodniego

Sandbox VR aktualizuje pierwszą współpracę Netflix - grę Virtuals - o nową mini-grę "Repeat Racers" z okazji 2. sezonu hitowego serialu

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)--SandboxVR, wiodące na świecie miejsce docelowe dla wysokiej jakości doświadczeń wirtualnej rzeczywistości opartych na lokalizacji, ogłosiło dziś dodanie nowej mini-gry do Squid Game Virtuals, opracowanej we współpracy z Netflix. Nowa mini-gra, "Repeat Racers", jest już dostępna w lokalizacjach Sandbox VR na całym świecie.

Zainspirowana grami z drugiego sezonu Squid Game, mini-gra Repeat Racers rzuca graczom wyzwanie rozwiązywania zagadek i ścigania się do mety, z punktami przyznawanymi na podstawie pozycji końcowej. Zgodnie z wysoką stawką serii, gracze, którzy nie dotrą do mety, zostaną wyeliminowani z gry. Zdjęcia i wideo z nowej mini-gry można pobrać tutaj.

Od czasu premiery we wrześniu 2023 roku, Squid Game Virtuals przekroczyło 30 milionów dolarów w sprzedaży biletów, demonstrując ogromną atrakcyjność przenoszenia ukochanych obiektów rozrywkowych do w pełni wciągających doświadczeń VR.

"Cieszymy się, że możemy rozszerzyć nasze doświadczenie Squid Game Virtuals o tę ekscytującą nową minigrę, która oddaje intensywność i ducha rywalizacji drugiego sezonu serii" - powiedział Steve Zhao, dyrektor generalny Sandbox VR. "Repeat Racers oferuje graczom kolejny sposób na zanurzenie się w świecie Squid Game i sprawdzenie swoich umiejętności w wysokociśnieniowym, pompującym adrenalinę środowisku"

Sandbox VR tworzy przyszłość rozrywki, budując najbardziej wciągające doświadczenia na świecie przy użyciu najnowocześniejszej technologii wirtualnej rzeczywistości. Ich opatentowana technologia śledzenia ruchu, która rejestruje ruchy całego ciała gracza, łączy się z wysokiej jakości systemem haptycznym, aby zapewnić graczom bezprecedensowy realizm i pełne zanurzenie, które nie jest możliwe w przypadku domowej VR lub innych platform VR opartych na lokalizacji.

Platforma Sandbox VR łączy zaawansowaną technologię z wysoce intuicyjną funkcjonalnością. Własne ciała gości działają jak kontrolery gry; wszystko, co muszą zrobić, to wejść do wirtualnego świata i uczestniczyć w akcji rozgrywającej się wokół nich.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Repeat Racers i zarezerwować swój udział w Squid Game Virtuals, prosimy odwiedzić stronę www.sandboxvr.com.

O SANDBOX VR

Sandbox VR to wiodące na świecie miejsce docelowe dla wysokiej jakości gier wirtualnej rzeczywistości opartych na lokalizacji. Firma stworzyła najbardziej wciągającą platformę VR na świecie i oferuje ekskluzywne gry, w tym oryginalne i markowe doświadczenia, takie jak Squid Game Virtuals, stworzone we współpracy z Netflix. Obecnie Sandbox VR działa w ponad 57 lokalizacjach, z których każda przyciąga ponad 100 tysięcy graczy miesięcznie, i szybko rozwija swój globalny zasięg dzięki dobrze prosperującym lokalizacjom korporacyjnym i solidnemu programowi franczyzowemu. Firma została uznana za jedną z najbardziej innowacyjnych firm Fast Company 2024 i jest 129. najszybciej rozwijającą się firmą w Ameryce na liście Inc. 5000 2024. 5000. Sandbox VR ma siedzibę w San Francisco w Kalifornii oraz biura w Hongkongu i Vancouver. W ostatniej rundzie firma zebrała ponad 37 milionów dolarów od inwestorów, w tym Andreessen Horowitz, Alibaba Entrepreneurs Fund, Gobi Partners i Craft. Do inwestorów indywidualnych należą Justin Timberlake, Katy Perry, Kevin Durant i Will Smith.

O SQUID GAME:

Squid Game to uwielbiany przez fanów koreański dramat, który szybko stał się kulturowym fenomenem i najpopularniejszym programem Netflixa w historii. Stworzony przez Hwang Dong-hyuk, Squid Game nadal urzeka globalną publiczność, bijąc wiele rekordów wraz z powrotem sezonu 2 w grudniu 2024 r., w tym najwięcej wyświetleń dla programu w premierowym tygodniu i wejście na listę najpopularniejszych telewizji nieanglojęzycznych w ciągu zaledwie trzech dni - obecnie zajmuje 2. miejsce z 173,7 mln wyświetleń, tuż za sezonem 1 z 265,2 mln. Program stał się globalną sensacją, zwiększając zainteresowanie treściami K; kultowe momenty stały się wirusowe, sprzedaż wsuwanych trampek Vans wzrosła o 8 000%; a kostiumy na Halloween wyprzedały się na całym świecie, kształtując trendy i umacniając swoje miejsce w popkulturze. Squid Game zapisał się w historii Emmy® jako pierwszy w historii serial nieanglojęzyczny, a sezon 2 był nominowany do Złotego Globu w kategorii najlepszy serial telewizyjny - dramat. W 2023 roku w serwisie Netflix zadebiutował nominowany do nagrody Emmy® i nagrodzony BAFTĄ reality show Squid Game: The Challenge. Seria nadal się rozwija dzięki Squid Game: The Experience, objazdową aktywacją, w ramach której fani mogą grać w gry inspirowane serialem oraz Squid Game: Unleashed, wieloosobową grą wideo, która jest na dobrej drodze, aby stać się najczęściej pobieraną grą Netflix. Squid Game sezony 1 i 2 są już dostępne w serwisie Netflix, a trzeci i ostatni sezon zadebiutuje 27 czerwca 2025 roku.

Kontakt

Kontakt dla mediów:
Dacyl Armendariz
Whipsmart Communications
[email protected]

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 03 > Sandbox VR dodaje Squid Game 2 do swojej wciągającej gry VR na całe ciało
David Chien, 2025-03-31 (Update: 2025-03-31)