Smartwatche Amazfit otrzymują nową funkcję synchronizacji danych Health Connect
Zepp Health ogłosił rozszerzoną integrację z Health Connect dla użytkowników smartwatcha Amazfit. Podczas gdy użytkownicy mogli już połączyć swój zegarek z aplikacją, nie było możliwe zsynchronizowanie wszystkich danych z Health Connect. W niedawnym poście na Reddicie https://www.reddit.com/r/amazfit/comments/1i7rks0/now_sync_more_data_to_health_connect/przedstawiciel firmy potwierdził, że jest to teraz możliwe.
Właściciele smartwatchów Amazfit mogą skonfigurować połączenie z poziomu aplikacji Zepp, przechodząc do opcji Profil > Łączenie kont innych firm > Health Connect. W tym miejscu można zezwolić na wszystkie lub indywidualnie wybrać uprawnienia dla wskaźników takich jak ciśnienie krwi, tętno, sen i waga. Uprawnienia te można dostosować później, a użytkownik ma możliwość usunięcia danych aplikacji w dowolnym momencie.
Zepp Health potwierdził, że dane są przetwarzane w bezpieczny sposób, zgodnie z polityką prywatności firmy i Health Connect. Na chwilę obecną aplikacja Zepp obsługuje tylko zapisywanie danych do Health Connect, co czyni ją połączeniem jednokierunkowym. Nie jest jasne, czy w późniejszym terminie może to przekształcić się w połączenie dwukierunkowe. Warto również zauważyć, że jeden użytkownik oznaczył że dane dotyczące tętna nie są przesyłane prawidłowo. Nie jest jednak jasne, czy jest to powszechny problem. Ta nowa integracja Health Connect powinna być dostępna dla wszystkich modeli, w tym Amazfit T-Rex 3 smartwatch (obecnie 234,99 USD w Amazon).