Sony aibo Espresso debiutuje jako nowa limitowana edycja psa-robota napędzanego sztuczną inteligencją
Najnowsza generacja urządzeń Sony aibo (lub ERS-1000) jest dostępna w wielu różnych kolorach "płaszcza" o nazwach takich jak biały, czarny sezam, truskawkowe mleko - a ostatnio Espresso, które zostało wydane w "ograniczonych ilościach" na rynek amerykański.
Limitowana aibo Espresso Edition jest w większości czarny z białymi akcentami; z drugiej strony, podobnie jak reszta jego serii, ma LED-podświetlane oczy. Jest to jednak jedyny wariant z opcjonalną elektroniczną heterochromią https://www.dogster.com/dog-health-care/dogs-with-different-colored-eyes-heterochromia-in-dogs.
Każdy "szczeniak" z nowego "miotu" aibo korzysta również z 3-letniego AI Cloud Plan (podobnie jak w przypadku edycji White), który będzie również zawierał pełną stację ładującą i różową piłkę.
Plan zapewni, że Espresso aibo z czasem rozwinie "unikalną osobowość" i będzie "uczyć się" nowych sztuczek i "zachowań" przez cały okres jego trwania w postaci oprogramowania aktualizacji oprogramowania. Może również łączyć się z aplikacją aibo, która pozwala jego "właścicielowi" dać mu wirtualne posiłki, smakołyki i czas na zabawę.
Nowy limitowany model aibo Espresso Edition jest dostępny bezpośrednio w sklepie internetowym Sony za $2,899.99.
Proszę kupić kilka odtwarzaczy Sony WF-1000XM5s na Amazon