Sony uruchamia świat FavoriteSpace VR z aplikacjami Android i iOS, aby połączyć fanów sportu z ich ulubionymi drużynami
Firma Sony uruchomiła świat wirtualnej rzeczywistości FavoriteSpace z aplikacjami na smartfony Android i iOS, aby połączyć fanów sportu z ich ulubionymi drużynami. Użytkownicy mogą cieszyć się powtórkami VR, treściami, grami społecznościowymi i wycieczkami podczas interakcji ze społecznością fanów. Zaawansowane technologie śledzenia graczy umożliwiają oglądanie powtórek z dowolnego miejsca.
Świat FavoriteSpace VR jest rozszerzeniem wysiłków zespołu mających na celu zwiększenie zaangażowania fanów, pomagając im poznać ich ulubione drużyny sportowe, nawiązać więzi z innymi fanami i lepiej cieszyć się grami. Koszt zatrudniania przewodników i tworzenia muzeów, aby uczyć fanów o historii zespołu i najważniejszych wydarzeniach, jest znacznie zmniejszony dzięki wycieczkom VR w FavoriteSpace, które są otwarte 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i dostępne na całym świecie.
Użytkownicy mogą dostosowywać swoje awatary za pomocą wirtualnych towarów i strojów. Fani komunikują się za pomocą niewerbalnych znaczków, ruchu ciała i innych efektów, które omijają bariery językowe podczas grania w interaktywne gry i quizy. Społeczne aspekty tej personalizacji i interakcji pomagają związać fanów z innymi fanami i drużynami sportowymi.
FavoriteSpace wykorzystuje technologie kamer Hawk-Eye Innovations technologie kamer do przechwytywania ruchów graczy podczas gier. Następnie system odtwarza grę przy użyciu wirtualnych awatarów graczy na wirtualnym boisku sportowym w celu powtórzenia meczu. Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do tych najważniejszych wydarzeń w dowolnym momencie. Wirtualne kamery mogą być umieszczane w dowolnym miejscu przez drużyny, umożliwiając kąty kamery, które są niemożliwe w rzeczywistości, co zapewnia jeszcze bardziej wyjątkowe wrażenia dla fanów.
Aplikacje Sony FavoriteSpace dla Android i iOS są dostępne bezpłatnie dla fanów w Japonii, Wielkiej Brytanii i USA na urządzeniach obsługiwanych przez https://support.favoritespace.com/hc/en-us/articles/28003251728665-What-are-the-system-requirements-necessary-device-specs-for-FavoriteSpace. Czytelnicy ze smartfonami obsługującymi Miracast mogą oglądać ekran FavoriteSpace odbity w wirtualnym 360-calowym wyświetlaczu za pomocą okularów AR, takich jak Rokid Max tutaj na Amazon.
Manchester City, drużyna piłkarska z siedzibą w Anglii, jest pierwszą drużyną sportową, która pojawiła się w FavoriteSpace z 'Man City Virtual Etihad Stadium'.
Źródło(a)
16 sierpnia 2024 r
Sony uruchamia FavoriteSpace™, nową usługę mającą na celu ożywienie społeczności fanów sportu
"Manchester City Area" jako pierwsza treść w aplikacji
Tokio, Japonia - Sony Group Corporation (Sony) uruchomiła dziś FavoriteSpace™, nową usługę zaprojektowaną w celu ożywienia społeczności fanów sportu poprzez oferowanie nowych sposobów cieszenia się sportem. Wykorzystując doświadczenie Sony w zakresie technologii i rozrywki, FavoriteSpace dostarczy nowe treści sportowe i stworzy społeczną przestrzeń rozrywki, w której fani będą mogli dzielić się swoją pasją do ulubionych dyscyplin.
FAVORITESPACE
W ramach nowej usługi Sony uruchomiło dziś aplikację FavoriteSpace na smartfony.*1 Ta pierwsza oferta w aplikacji to dedykowana wirtualna przestrzeń ("obszar"), w której użytkownicy mogą cieszyć się treściami z Manchester City Football Club na różne sposoby.
Dzięki FavoriteSpace firma Sony zapewni fanom, którzy dzielą się tymi samymi "ulubionymi", miejsce do interakcji, a także do łączenia się z drużynami i zawodnikami. Wzbogacając aktywność fanów sportu zarówno w przestrzeni fizycznej, jak i wirtualnej, Sony zamierza stworzyć nową wartość, która zwiększy zaangażowanie obecnych fanów, a także pomoże pozyskać nowych.
Aplikacja FavoriteSpace
Dzięki aplikacji użytkownicy mogą odwiedzać wirtualne "obszary" przedstawiające historię i filozofię ich ulubionych drużyn sportowych za pomocą swoich awatarów i cieszyć się treściami związanymi z drużyną oraz interakcją z innymi fanami. Kibice mogą doświadczyć tego samego zapału i ekscytacji, co w świecie fizycznym, w wyjątkowo wirtualny sposób, oglądając wciągające treści 3DCG, które wykorzystują technologie, takie jak system śledzenia Hawk-Eye Innovations, firmy z grupy Sony. Przy tworzeniu strefy Manchesteru City, która została uruchomiona jako pierwsza, Sony współpracowało z Manchesterem City jako oficjalnym partnerem klubu w zakresie wirtualnego zaangażowania kibiców od 2021 r., aby przeprowadzić weryfikację koncepcji (PoC) i uwzględnić opinie fanów. W przyszłości Sony będzie rozszerzać to doświadczenie, udostępniając więcej obszarów i treści dla różnych drużyn i innych dyscyplin sportowych.
*1 Aplikacja FavoriteSpace jest obecnie dostępna w wersji próbnej ograniczonej do bezpłatnych funkcji, jako zapowiedź oficjalnej wersji, która będzie zawierać płatne funkcje i zostanie uruchomiona w październiku. Aplikacja jest już dostępna w trzech krajach: Japonii, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.
Kluczowe doświadczenia w obszarze Manchester City aplikacji FavoriteSpace ("Man City Virtual Etihad Stadium")
1. Nowy sposób na cieszenie się sportem, poza przestrzenią i czasem
Dom Manchesteru City, stadion Etihad, został wiernie odtworzony w przestrzeni wirtualnej, a fani mogą go odwiedzić w dowolnym momencie za pomocą swoich awatarów. Na wirtualnym stadionie fani mogą cieszyć się wciągającymi treściami wirtualnymi, które są możliwe tylko w przestrzeni wirtualnej, takimi jak Immersive Highlights, które pozwalają im swobodnie oglądać najważniejsze wydarzenia z poprzednich meczów domowych w 3DCG z dowolnego punktu widzenia.
2. Łączenie fanów, zawodników i drużyny
Fani zgromadzeni jako awatary w wirtualnej przestrzeni mogą dzielić się swoimi przemyśleniami i pasją do swojej drużyny poza narodowością i językiem, komunikując się za pomocą emotikonów, znaczków i interakcji, takich jak obejmowanie się ramionami. Ponadto fani mogą wyrażać swoje wsparcie dla drużyny na różne sposoby, takie jak udział w wydarzeniach organizowanych w przestrzeni wirtualnej w rzeczywiste dni meczowe, dostosowywanie swoich awatarów za pomocą strojów i towarów oraz tworzenie banerów fanów. Odpowiadając fanom okazującym wsparcie w ten sposób, drużyna i zawodnicy mogą również wchodzić w interakcje ze społecznością fanów, budując w ten sposób jeszcze większą jedność między fanami i ich drużyną.
MANCITY
Linki do FavoriteSpace
Strona internetowa FavoriteSpace
Strona pobierania aplikacji (iOS/Android)
App Store
Google Play
Proszę kliknąć tutaj, aby zapoznać się z komunikatem prasowym Manchester City Football Club.
O Sony Group Corporation
Sony Group Corporation to kreatywna firma rozrywkowa z solidnymi podstawami technologicznymi. W sześciu segmentach działalności - gry i usługi sieciowe, muzyka, obrazy, rozrywka, technologia i usługi, obrazowanie i rozwiązania sensoryczne oraz usługi finansowe - celem Sony jest wypełnienie świata emocjami dzięki sile kreatywności i technologii.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie.
* "FavoriteSpace" jest zastrzeżonym znakiem towarowym lub znakiem towarowym Sony Group Corporation lub jej podmiotów stowarzyszonych.