Sprzedaż smart TV TCL miniLED rośnie "znacząco" w trzecim kwartale 2022 r
MiniLED - znany również jako mini LED lub mini-LED - pojawia się jako znaczący konkurent dla OLED jako materiał dla niektórych najnowszych i najwyższych inteligentnych telewizorów na rynku. Przynajmniej tak jest wg TCL, firma, która poniekąd słusznie nazywa się pionierem w tej dziedzinie.
Teraz, OEM zapewnia również, że ten obszar jego działalności inteligentnego ekranu idzie z siły do siły, nawet w trudnych warunkach gospodarczych 2022. Jego 4K C835 została wyróżniona certyfikatem 2022-2023 EISA (w kategorii "Premium miniLED TV"), podczas gdy jej rodzeństwo rodzeństwo są podobno "dobrze przyjęte przez konsumentów" do tej pory.
TCL wskazuje również, że jego miniLED zajęły znaczną część z 6.47 milionów (+11.8% YoY jak dotąd) smart TV które sprzedał w 3Q2022, odnotowując właśnie "znaczący" wzrost o 20,1% w 3Q2022 w porównaniu do 3Q2021 oraz wzrost o 12,4% YoY w całym 2022 roku.
OEM zauważa również, że jego tendencje klientów zmierzają w górę w zakresie preferencji wielkości ekranu, zbyt, jak sprzedał 63,6% więcej ≥65 cali w 3Q2022 w porównaniu do 3Q2021
TCL jest również obecnie optymistycznie nastawiony do ostatniego kwartału tego roku (4Q2022), zwłaszcza w przypadku telewizorów szczególnie premium, takich jak nowy 98-calowy Q10G na rynku w sezonie świątecznym.