Super73 prezentuje elektryczny scrambler Cyberpunk 85 mph i zgrabny retro café racer zbudowany na nowej platformie C1X
Na początku tego roku firma Super73 zadebiutowała modelem C1X jako swego rodzaju kolejny krok naprzód w stosunku do e-roweru dla tych, którzy nie są tak naprawdę na rynku motorowerów lub skuterów. Elektryczny motocykl jest wyposażony w obrotową przepustnicę i hamulce montowane na kierownicy, podobnie jak e-rower, ale w ramie motocykla, która może osiągnąć ponad 85 mil na godzinę (137 km / h) i ponad 150 mil zasięgu z rozszerzonym akumulatorem.
Niedawno, na targach EICMA 2023, Super73 zaprezentował dwie nowe koncepcje oparte na C1X. El Jefe to motocykl typu scrambler, wyposażony w masywne - wygląda na to, że 19-calowe - przednie koło obute w opony knobowe i pokryte ostrymi, wydłużonymi błotnikami.
Podczas gdy El Jefe charakteryzuje się znacznie bardziej agresywną, szorstką stylistyką niż radosny, kolorowy wygląd oryginalnego C1X i nowego café racera, jest to coś więcej niż tylko wizualny remont. Wydaje się, że przednie zawieszenie otrzymało ulepszenie o długim skoku, a tylne siedzenie zostało przekształcone w ławkę dla lepszego komfortu i zwrotności. Zostało ono również wyposażone w metalową płytę chroniącą przed uderzeniami kamieni.
Super73 nazywa swój e-motocykl w stylu café racer C1X Le Pew Café Super Sport, dzięki wyglądowi inspirowanemu retro-racerami, owiewkom bikini i kierownicom clip-on. Przednia część motocykla jest również niższa, oferując kierowcy bardziej agresywną, aerodynamiczną pozycję podczas jazdy, dzięki widelcom, które teraz znajdują się wyżej w potrójnym zacisku.
C1X jest idealną platformą do przekształcenia w coś w rodzaju scramblera lub café racera, ponieważ oba te motocykle są bardziej nastawione na zabawę niż na osiągi. Chociaż Super73 nie ujawnił dokładnej mocy silnika i specyfikacji C1X, ale biorąc pod uwagę zasięg 100-150 mil (160-240 km) i prędkość maksymalną 85 mph (137 km/h), prawdopodobnie możemy spodziewać się czegoś w granicach 10-15 kW.