Notebookcheck Logo

Teksas wykonuje odwrotny ruch Tesla Magic Dock, narzucając złącze NACS na dotowanych stacjach ładowania CCS

F-150 Lightning może korzystać z wybranej ładowarki z adapterem Magic Dock (zdjęcie: Reddit)
F-150 Lightning może korzystać z wybranej ładowarki z adapterem Magic Dock (zdjęcie: Reddit)
Wszystkie stacje ładowania pojazdów elektrycznych w Teksasie, na które dana firma otrzymała dotacje stanowe, będą musiały zawierać jedno złącze Tesla NACS i jedną wtyczkę CCS. W międzyczasie Tesla kooptuje coraz więcej producentów samochodów lub firm zajmujących się sieciami ładowania do dobrowolnego przyjęcia NACS.
E-Mobility

W odwrotnym federalna ogólnokrajowa sieć ładowania pojazdów elektrycznych teksas zobowiąże instalatorów stacji ładowania CCS do dołączenia złącza North American Charging Standard (NACS) firmy Tesla wraz z wtyczką CCS. Biorąc pod uwagę, że Tesla posiada największy udział w rynku pojazdów elektrycznych w USA, celem jest zapewnienie pełnej kompatybilności dla ładowarek dotowanych przez państwo.

Wymóg ten jest przeciwieństwem tego, czego rząd federalny żąda od Tesli - dołączenia złącza CCS do subsydiowanych ładowarek Superchargers - i może prowadzić do większej liczby stacji w Teksasie, które są kompatybilne z obydwoma standardami. Aby spełnić federalne wymagania dotyczące dotacji. Tesla rozpoczęła wdrażanie stacji pilotażowych wyposażonych w tak zwany Magic Dock, który zawiera wtyczkę Tesli z adapterem CCS.

Pozwalają one właścicielom innych pojazdów elektrycznych na ładowanie w największej sieci w USA. Innym wymogiem otrzymania rządowych pieniędzy z programu National Electric Vehicle Infrastructure (NEVI), "inicjatywy o wartości 5 miliardów dolarów mającej na celu stworzenie od wybrzeża do wybrzeża sieci ładowarek pojazdów elektrycznych skoncentrowanych na głównych autostradach, które obsługują większość podróży długodystansowych", jest to, że stacje ładowania są produkowane w USA, co spełniają również Superchargers Tesli montowane w Buffal.

Kiedy jednak powstał program infrastruktury NEVI, bezpośredni konkurenci Tesli w USA nadal korzystali z wtyczki CCS. Biorąc pod uwagę, że Ford, GM, a nawet Rivian niedawno ogłosiły, że przyjmą port NACS Tesli i wtyczkę w przyszłych pojazdach, podczas gdy Hyundai rozważa taką możliwośćruch mający na celu wymaganie złączy Tesli na nowych stacjach ładowania CCS zbudowanych za pieniądze państwowe ma sens.

Jest to dokładnie argument, który Departament Transportu Teksasu podaje dla mandatu NACS na stacjach CCS, ponieważ "decyzja Forda, GM, a teraz Rivian o przyjęciu NACS zmieniła wymagania dla Fazy 1.""Każdy port szybkiego ładowania prądem stałym będzie musiał mieć 1 złącze CCS i 1 złącze NACS" - dodał stanowy urząd ds. transportu.

Pobierz złącze ścienne Tesla 48A z 24-calowym kablem na Amazon

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 06 > Teksas wykonuje odwrotny ruch Tesla Magic Dock, narzucając złącze NACS na dotowanych stacjach ładowania CCS
Daniel Zlatev, 2023-06-22 (Update: 2023-06-22)