Tesla Cybertruck pokonuje trudną błotnistą kałużę przed uratowaniem zakleszczonej terenówki Toyoty
Odkąd Tesla Cybertruck pojawił się na ulicach, ten kontrowersyjny pick-up nie jest obcy kontrowersjom. Jego właściciele nie pozostawili prawie żadnego kamienia na kamieniu, testując jego możliwości, począwszy od holowanie na długich dystansach do konkurowanie w ciągnikach siodłowych. Jak dotąd osiągi Cybertrucka były co najmniej mieszane.
Cybertruck jest bez wątpienia bardzo mocnym pojazdem. Jednak elektryczny pick-up ma słaby zasięg podczas holowania lub ciągnięcia ciężkich przedmiotów, co czyni go niezwykle uciążliwym do wszelkiego rodzaju profesjonalnych zastosowań na długich dystansach. To powiedziawszy, Cybertruck w żadnym wypadku nie jest garbaty, jeśli chodzi o surową moc i wypadł znakomicie w kilku testach wydajności, nawet pokonując nawet pickupy pickupy w wyzwaniach związanych z ciągnięciem ciągnika.
Niedawno portal Teslarati opublikował film przedstawiający Tesla Cybertruck przejeżdżającego przez stosunkowo głęboką błotnistą kałużę na torze terenowym, dzięki uprzejmości Andrew Hodgona, który udostępnił go na grupie Cybertruck na Facebooku. Film przedstawia Cybertrucka pokonującego błotnistą kałużę w trzeciej próbie, po dwóch nieudanych próbach, w których ciężarówka nie była w stanie przejechać całej drogi, ale udało jej się samodzielnie wycofać z kałuży.
Sądząc po filmie z udanej próby https://www.facebook.com/andrew.hodgdon/videos/1890665358106650?idorvanity=2454508274644702%2Fcybertruck, który był wyposażony w opony terenowe, był w stanie wykorzystać swoje doskonałe przyspieszenie i zbliżył się do kałuży z bardzo dużą prędkością, dając mu dużą ilość bardzo potrzebnego pędu. Według właściciela, Cybertruck był jedynym pojazdem oprócz podniesionego Jeepa Wranglera, który był w stanie pokonać kałużę tego dnia. Co więcej, jak zauważył Teslarati, Cybertruck pomógł również Toyocie off-roader, która utknęła podczas próby pokonania kałuży.
Oczywiście Cybertruck pokonujący zdradliwą błotnistą kałużę na torze off-roadowym nie jest w żadnym wypadku wyznacznikiem wydajności. Ograniczony zasięg elektrycznego pickupa jest zdecydowanie jego największą wadą największą wadą dla każdego rodzaju profesjonalnego zastosowania, które obejmuje holowanie lub przewożenie na duże odległości. Co więcej, Cybertruck został obciążony problemami związanymi z jakością wykonania, z których niektóre wymagały nawet masowego wycofania z rynku.
Jednak pomimo wielu wad i bezdyskusyjnie polaryzującej konstrukcji, imponujące osiągi Cybertrucka są jedynie świadectwem wielu sposobów, w jakie elektryczne układy napędowe są lepsze od tych z silników spalinowych. Wraz z poprawą jakości wykonania i zasięgu, nie powinno być zaskoczeniem, że Tesla Cybertruck staje się łatwym do polecenia pickupem z przyspieszeniem naśladującym samochód sportowy.