Notebookcheck Logo

Tesla Cybertruck wygrywa w męczącym teście holowania 10 500 funtów z przegrzewającym się Fordem F-150 Tremor

W przeciwieństwie do Forda F-150 Tremor, Tesla Cybertruck nie przegrzał się podczas holowania 10 500 funtów pod górę (źródło zdjęcia: The Fast Lane Truck)
W przeciwieństwie do Forda F-150 Tremor, Tesla Cybertruck nie przegrzał się podczas holowania 10 500 funtów pod górę (źródło zdjęcia: The Fast Lane Truck)
Chociaż Tesla Cybertruck była krytykowana za krótszy zasięg podczas holowania ciężkich ładunków, elektryczny pickup poradził sobie całkiem dobrze w męczącym teście holowania na wysokości, który popchnął Forda F-150 Tremor z 3,5-litrowym silnikiem Ecoboost do granic możliwości termicznych.
E-Mobility

Wiele już powiedziano i napisano na temat zdolności holowniczych kontrowersyjnego pojazdu Tesla Cybertruckktóry jest dostępny na rynku od niemal dokładnie ośmiu miesięcy. Od tego czasu wielu krytyków pojazdów elektrycznych zwróciło uwagę na dość znaczną redukcję zasięgu podczas holowania, co nie jest aż tak dużym problemem w przypadku pickupa z silnikiem benzynowym, takiego jak Ford F-150.

Niemniej jednak, nowy film opublikowany przez popularny kanał YouTube The Fast Lane Truck pokazuje, że Tesla Cybertruck jest lepszym pojazdem do holowania niż Ford F-150 Tremor, przynajmniej w pewnych okolicznościach. Mówiąc dokładniej, załoga holowała ładowarkę o sterowaniu burtowym na 14-stopowej przyczepie, która ważyła łącznie 10 500 funtów i praktycznie dorównywała maksymalnemu uciągowi obu ciężarówek.

Ford F-150 Ecoboost osiąga temperaturę 250°F, podczas gdy Tesla Cybertruck pozostaje "chłodny"

Co ważniejsze, test został przeprowadzony w gorący, 90-stopniowy letni dzień w Kolorado, a oba pojazdy musiały pokonać wysokość 3000 stóp na dystansie 8 mil, oprócz i tak już dużej wysokości bazowej 5000 stóp. Mniej lub bardziej zaskakująco, silnik 3.5L Ecoboost wewnątrz Forda F-150 szybko osiągnął niepokojące temperatury, ponieważ ograniczony przepływ powietrza przy niskich prędkościach oznaczał kłopoty dla najlepiej sprzedającej się ciężarówki w Ameryce Północnej.

Ford F-150 Tremor przegrzał się dwukrotnie i zwolnił, gdy płyn chłodzący silnik osiągnął 250 stopni Fahrenheita, ale ciężarówka ostatecznie wjechała na wzgórze. Z drugiej strony, dwusilnikowa wersja Tesli Cybertruck nie wydawała się mieć żadnych problemów ze zdradliwymi warunkami.

Chociaż system informacyjno-rozrywkowy w Tesli Cybertruck nie dostarcza szczegółowych informacji na temat temperatury roboczej, nie pojawiły się żadne komunikaty ostrzegawcze, gdy pojazd elektryczny ukończył test holowania, zużywając ponad 3000 Wh na milę i około 20% naładowania akumulatora na odcinku pod górę.

Podsumowując, Tesla Cybertruck może nie być idealnym pojazdem długodystansowym, ale test holowania TFL warty obejrzenia pokazuje również, że elektryczna ciężarówka może rzeczywiście zapewnić lepsze wrażenia z holowania niż Ford F-150 z silnikiem 3.5L Ecoboost, aczkolwiek w stosunkowo szczególnych okolicznościach.

Źródło(a)

The Fast Lane Truck (YouTube)

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 07 > Tesla Cybertruck wygrywa w męczącym teście holowania 10 500 funtów z przegrzewającym się Fordem F-150 Tremor
Enrico Frahn, 2024-07-29 (Update: 2024-08-15)