Tesla Cybertruck zabrany na ciągnik siodłowy dominuje nad pickupami klasy 2500 z silnikiem wysokoprężnym
Odkąd Tesla Cybertruck wylądował w rękach właściciela, ten wyjątkowy i kontrowersyjny pickup został poddany wielu eksperymentom i testom. Nie tak dawno temu, opisywaliśmy próby dwusilnikowego Cybertrucka, który został zabrany na ciągnik i skończył przegrywając dość żałośnie z 6,7-litrowym RAM Cummins z silnikiem wysokoprężnym. Jednak wraz z najnowszą aktualizacją Cybertrucka do jazdy terenowej, sytuacja wydaje się diametralnie zmieniać na korzyść Cybertrucka.
Ostatnia aktualizacja terenowa pozwoliła właścicielom Cybertruck na zrobienie czegoś, co wcześniej nie było osiągalne - zablokowanie przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego, co pozwoliło na znaczną poprawę przyczepności. We wspomnianym wcześniej teście, dwusilnikowy Cybertruck zdołał uciągnąć sanki tylko około 230 stóp przed zatrzymaniem, podczas gdy 6,5-litrowy RAM Cummins zdołał pokonać około 280 stóp.
W najnowszym filmie https://www.reddit.com/r/cybertruck/comments/1edywk5/another_cybertruck_tractor_pull_champion_2500/ opublikowanym na Reddicie i Twitterze, Cybertruckcybertruck, dzięki aktualizacji terenowej, która umożliwiła zablokowanie mechanizmów różnicowych, zdołał całkowicie zdymisjonować konkurencję, dominując w klasie 2500 podczas przeciągania ciągnika. Tym razem Cybertruck wyciągnął sanki na imponującą odległość 299 stóp, czyli o włos mniej niż w przypadku pełnego uciągu, który wynosi około 300 stóp. Klasa 2500, dla niewtajemniczonych, odnosi się do lekkich ciężarówek klasy 2b, takich jak RAM 2500, GMC Sierra 2500, Ford F-250 i oczywiście Cybertruck.
Fakt, że Cybertruck został zwycięzcą w klasie 2500, tylko pokazuje, do czego zdolny jest dwusilnikowy Cybertruck, dzięki niedawnej aktualizacji terenowej. Większość ciężarówek biorących udział w wyścigach ciągników siodłowych jest mocno zmodyfikowana, zazwyczaj z tuningiem silnika i oponami o wysokiej przyczepności zaprojektowanymi specjalnie do ciągnięcia, podczas gdy dwusilnikowy Cybertruck wydawał się być w swojej standardowej konfiguracji - co jest co najmniej niezwykłym wyczynem. Można nawet powiedzieć, że to zwycięstwo jest świadectwem wrodzonej wyższości Cybertrucka, a nie tylko zbiegiem przypadkowych okoliczności.