Notebookcheck Logo

Tesla Superchargers do 70% taniej, ponieważ dominuje w federalnych ofertach dotacji na sieć ładowania Bidena

Niektóre z największych stacji Supercharger otrzymają fundusze publiczne (zdjęcie: Tesla)
Niektóre z największych stacji Supercharger otrzymają fundusze publiczne (zdjęcie: Tesla)
Tesla może budować swoje doładowania znacznie szybciej i taniej niż konkurencja, co pozwala jej wygrywać kolejne przetargi na federalne i stanowe finansowanie publicznych sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Tesla wygrywa już 18% przetargów, ponieważ produkuje własne ładowarki.
E-Mobility

Niezależnie od tego, czy instalujesz Magic Dock CCS dla innych pojazdów elektrycznych w celu doładowania w Superchargers lub terminale płatności kartą w V4 tesla spełnia wszystkie wymagania dotyczące finansowania publicznej infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych. Do tego stopnia, że stała się teraz liderem w wygrywaniu przetargów na federalne lub stanowe pieniądze przeznaczone na budowę infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych ogólnokrajowej publicznej sieci ładowania.

Do tej pory Tesla wygrała aż 18% tych przetargów, ponieważ ma najniższą ofertę wynoszącą średnio około 392 000 USD za każdą stację, w porównaniu do 795 000 USD konkurencji za lokalizację, zgodnie z danymi firmy badawczej EVAdoption.

Tesla produkuje własne ładowarki Superchargers i ma dziesięcioletnie doświadczenie w ich instalacji, co pozwala jej obniżyć cenę każdego oferenta nawet o 70%. W jednym z ekstremalnych przykładów w Maine, Tesla wygrała przetarg oferując swoje Superchargery po 17 000 USD za sztukę, podczas gdy dokumenty przetargowe ujawniły, że jej konkurent ustalił cenę na 130 000 USD za stos.

Producent samochodów Elona Muska najwyraźniej chce odegrać ważną rolę w rządowym projekcie o wartości 7,5 miliarda dolarów rządowym projekcie o wartości 7,5 miliarda dolarów dotyczącym rozbudowy publicznej infrastruktury ładowania wieloplatformowego. Administracja prezydenta Bidena chce szybko zwiększyć liczbę stacji ładowania pojazdów elektrycznych do pół miliona do 2030 r., zarówno w miastach, na głównych autostradach, jak i na obszarach wiejskich.

Na początku tego roku, podczas targów motoryzacyjnych w Detroit, prezydent Biden powiedział, że "Wielka Amerykańska Podróż Drogowa zostanie zelektryfikowana", ogłaszając jednocześnie szereg inicjatyw rządowych mających na celu złagodzenie przejścia na pojazdy elektryczne dla producentów akumulatorów i samochodów lub dla tych, którzy uczestniczą w tworzeniu ogólnokrajowej sieci ładowania pojazdów elektrycznych.

Sklepy spożywcze lub postoje dla ciężarówek sieci takich jak Sheetz, Love's Travel Stops lub TravelCenters of America stanowią zdecydowaną większość miejsc wybranych na dotowane ładowarki do pojazdów elektrycznych. Tesla ma większe doświadczenie w zakresie pozwoleń na instalację, płatności za media lub napraw niż ktokolwiek inny, dlatego prowadzi najlepszą sieć ładowania pojazdów elektrycznych z najwyższym czasem sprawności. Tesla może również dostarczać już zmontowane stosy, które po prostu instaluje w sposób plug-and-play, rozwijając swoją sieć ładowania pojazdów elektrycznych szybciej niż ktokolwiek inny.

Analityk Wedbush obliczył niedawno, że ładowarki Tesli mogą przynosić co najmniej 10 miliardów dolarów rocznie do czasu wygaśnięcia dotacji federalnych. Według Morgan Stanley, nawet w konserwatywnym scenariuszu przyjęcia pojazdów elektrycznych, sieć Supercharger może być warta 42 miliardy dolarów dla Tesli lub do 100 miliardów dolarów jeśli pojazdy elektryczne osiągną 80% próg absorpcji.

Złącze ścienne Tesla 48A z 24-calowym kablem można kupić na Amazon

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 09 > Tesla Superchargers do 70% taniej, ponieważ dominuje w federalnych ofertach dotacji na sieć ładowania Bidena
Daniel Zlatev, 2023-09- 5 (Update: 2023-09- 5)