Wczesne zastrzeżenia co do rozmiaru i wydajności tak zwanej Cybertruck Gigawiper - jej jedynego 62-calowego elementu gigantycznego ramienia i pióra wycieraczki - w niekorzystnych warunkach pogodowych niekorzystnych warunkach pogodowych warunkach pogodowych okazały się słuszne.
Właściciele Cybertrucków coraz częściej narzekali, że pióro wycieraczki pozostawia wiele smug na przedniej szybie, gdzie udaje mu się zmyć sól drogową lub brud w warunkach zimowych, pozostawiając resztę przedniej szyby rozmazaną i słabą widoczność.
Tesla wysłuchała ich skarg, a główny inżynier Cybertruck, Wes Morill, powiedział, że zespół odpowiedzialny za wydajność wycieraczek"wysłuchał, wymyślił to, wdrożył, zweryfikował i wdrożył", odnosząc się do nadchodzącej aktualizacji OTA.
Poprawka dotycząca smug na wycieraczkach Cybertruck
"Po prostu zapewniam Państwu widoczność", dodał po wyjaśnieniu, że aktualizacja oprogramowania 2025.2.8, która jest wprowadzana dla Cybertruck, przyniesie ciągłe "moczenie" przedniej szyby płynem, o ile kierowca przytrzyma przycisk przez co najmniej dwa cykle wycierania.
W ten sposób przednia szyba Cybertrucka będzie myta dwukrotnie większą ilością płynu niż wcześniej, co pomoże lepiej rozpuścić sole drogowe lub brud, aby ostrze mogło je wyczyścić bez pozostawiania smug i zmniejszania widoczności.
Tesla zrezygnowała ze spowolnienia prędkości wycieraczek, aby system dozował więcej płynu, ponieważ spowodowałoby to również dłuższe pokrycie nim przedniej szyby i pogorszenie widoczności przy prędkościach autostradowych.
Chociaż ludzie nadal nie byli przekonani, że dłuższe przytrzymanie przycisku mycia w celu rozpylenia dwukrotnie większej ilości płynu zadziała, Wes potwierdził, że Tesla przetestowała to rozwiązanie w zimie w Quebecu i na Alasce. Zadziałało, więc radził poczekać na aktualizację oprogramowania Cybertruck 2025.2.8 i wypróbować nowy tryb wycieraczek przed wydaniem osądu.
Proszę kupić osłonę wycieraczek Tesla Cybertruck z włókna węglowego na Amazon
Źródło(a)
Wes Morrill (X)