Tesla nazywa starsze samochody Model 3 "opuchniętymi policzkami", zaprzeczając zmniejszeniu przestrzeni na nogi w odświeżonym modelu Highland
Główny projektant Tesli, Franz von Holzhausen, wybrał wyrażenia takie jak "pulchne policzki", "dziecięcy tłuszczyk" lub "smuklejsze reflektory", aby zachwalać bardziej elegancki wygląd zewnętrzny najnowszego Modelu 3 Model 3 Highland w porównaniu z poprzednią wersją w zgrabnej reklamie wideo.
Wyjaśnia tam, w jaki sposób Tesla osiągnęła bardziej agresywną, opływową sylwetkę Highlanda, która niewątpliwie przyciąga wzrok w porównaniu z poprzednim Modelem 3.
Kilku innych dyrektorów Tesli również pojawia się w nowej reklamie, mówiąc o różnych ulepszeniach, takich jak wzmocnione boki i drzwi lub dodatki do wnętrza, takie jak oświetlenie otoczenia i możliwość regulacji przedniego siedzenia z tyłu, aby uzyskać więcej miejsca na nogi.
Highland po faceliftingu nie ma mniej miejsca na nogi
To właśnie przestrzeń na nogi na tylnej kanapie zyskała złą sławę od czasu premiery Highlanda. Ludzie narzekali, że grubsza amortyzacja i ostrzejsze odchylenie pozostawiają wrażenie bardziej ciasnej przestrzeni na kolana.
Szef inżynierii pojazdów Tesli, Lars Moravy, szybko zauważył jednak, że są to tylko subiektywne odczucia, które prawdopodobnie wynikają z faktu, że Highland ma więcej miejsca w bagażniku i wygodniejsze tylne siedzenia.
"Nie, znaleźliśmy wydajność w tylnym opakowaniu, aby zwiększyć przestrzeń dla ciężarówek i zwiększyliśmy nachylenie tylnej kanapy, aby poprawić komfort, jednocześnie dodając poduszkę do podstawy siedzenia" - odpowiedział na jeden z takich komentarzy "mniej miejsca na nogi".
Model 3 Highland jest obecnie dostępny na wszystkich głównych rynkach Tesli na całym świecie, w tym w Ameryce Północnej, chociaż zarówno w USA, jak iw Kanadzie jego cena praktycznie się zrównała wyrównana z ceną wyjściową Modelu Y. Model Y będzie również miał lifting inspirowany Highlandem, nazwany Juniper który jednak może pojawić się w USA dopiero w 2025 roku.
Proszę kupić złącze ścienne 80A Tesla Gen 2 z kablem 24 'na Amazon
Źródło(a)
Tesla, Lars Moravy (X)