Notebookcheck Logo

Tesla odradza przedłużacz NACS o wartości 300 USD, ponieważ zamiast tego reklamuje swoje superchargery V4 z dłuższym kablem

Przedłużacz do ładowania Tesla NACS (źródło obrazu: A2Z)
Przedłużacz do ładowania Tesla NACS (źródło obrazu: A2Z)
Nie wszystkie nowo budowane stacje Supercharger są zgodne z najnowszym standardem szybkiego ładowania V4. Mimo to Tesla radzi poczekać na nie zamiast używać przedłużacza NACS do ładowania.
E-Mobility

Wkrótce po tym, jak firma A2Z zaprezentowała swoje nowe rozwiązanie w zakresie przedłużaczy NACS, główny inżynier Tesli Cybertruck odradził stosowanie jakichkolwiek przedłużaczy w ładowarkach Superchargers ze względów bezpieczeństwa.

Według Wesa podłączenie dowolnego rodzaju przedłużacza do chłodzonego cieczą kabla ładowarki DC może spowodować niedopasowanie termiczne. Twierdzi on, że widział wiele przegrzanych kabli i w rezultacie zwarcia.

Ludzie od dawna wiedzą, że jeśli owiną uchwyt mokrym ręcznikiem, mogą osiągnąć znacznie szybsze ładowanie w ładowarce Supercharger, mimo że Tesla odradza tę praktykę praktykę również.

Ci, którzy zastanawiali się nad możliwym powodem, dla którego działa to w celu przyspieszenia ładowania, wywnioskowali, że w złączu może znajdować się czujnik temperatury, a Wes zasadniczo potwierdza tę teorię.

"W uchwycie znajduje się pomiar temperatury, a doładowanie obniża moc w oparciu o tę temperaturę" - wyjaśnia. Jeśli używany jest przedłużacz, dodatkowe połączenie dodaje więcej ciepła do systemu, ale odbiera mechanizm bezpieczeństwa w uchwycie, argumentował.

Cena i specyfikacja przedłużacza NACS

A2Z stara się jednak nie wspominać o Superchargers, gdy wymienia swój ekskluzywny przedłużacz o wartości 300 USD jako dobry dla"ładowarek NACS DC" i wspomina o jego specyfikacji:

  • Prąd znamionowy: 300A
  • Obciążalność: 500A
  • Czujniki temperatury: Funkcje termicznego wycofania i termicznego wyłączenia po osiągnięciu progu temperatury.

Nieustannie domaga się również wyjaśnień od Wesa na temat jego opinii o przedłużaczach NACS, biorąc pod uwagę, że A2Z uważa, że ma zintegrowane te same mechanizmy bezpieczeństwa, co złącza Supercharger.

Nie tylko to, ale A2Z wyposaży swój przedłużacz NACS w pewnego rodzaju konstrukcję wsporczą, aby utrzymać złącze i przewód nad ziemią, aby uniknąć potencjalnego uszkodzenia stacji ładowania.

Z kolei Wes radzi po prostu poczekać na Teslę V4 Supercharger które mają znacznie dłuższy kabel. Tych jest jednak wciąż niewiele, więc saga z ładowaniem przedłużacza NACS jest najwyraźniej dopiero na początku, ponieważ rozwiązanie A2Z kosztuje na północ od 300 USD przed jakimikolwiek rabatami.

Proszę kupić adapter A2Z Typhoon PRO NACS do CCS na Amazon

Przedłużacz ładowania NACS DC A2Z o długości 6-9 stóp
Przedłużacz ładowania NACS DC A2Z o długości 6-9 stóp

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 09 > Tesla odradza przedłużacz NACS o wartości 300 USD, ponieważ zamiast tego reklamuje swoje superchargery V4 z dłuższym kablem
Daniel Zlatev, 2024-09-19 (Update: 2024-09-19)