Tesla piggybacks na Super Bowl EV reklamy jako pierwszy FSD ataku przygotowuje się do emisji
Po ostatnim Super Bowl półmetek reklamy pojazdów elektrycznych napaść, Tesla widział sprzedaż swoich EVs szczyt dramatycznie, mimo że nie było ani jednego Tesla reklamowane jako firma tylko robi marketing bezpośredni. W Walentynki 2022 roku zamówienia Tesli wzrosły niemal dwukrotnie w porównaniu z poprzednim dniem, kiedy to przestrzeń reklamowa Super Bowl była zaśmiecona reklamami EV przez BMW, VW, GM, KIA i innych. General Motors wyemitował reklamę z tytułem "Dlaczego nie EV", na przykład, podczas gdy niektóre, takie jak spot Polestar "Bez kompromisów", pośrednio zaatakowały ambicję Elona Muska do lądowania na Marsie jako niepotrzebne rozproszenie.
Podczas Super Bowl w 2023 roku reklamy atakujące Teslę będą jednak znacznie bardziej bezpośrednie, ponieważ pierwsza z nich, poświęcona w całości przedstawieniu producenta EV Elona Muska w negatywnym świetle, zostanie wyemitowana i opłacona przez jednego z jej najzagorzalszych krytyków, Dan O'Dowd z Dawn Project fame. Jest on znany z tego, że płaci influencerom za obrzucanie złym spojrzeniem funkcji samojezdnych Tesli w siecia ostatnio stworzył test zderzeniowy, próbując wykazać, że zestaw Tesli Full Self-Driving Beta ma bling spot dla małych dzieci.
Reklama ataku Tesli, która będzie emitowana podczas uroczystości Super Bowl, podobno będzie zawierała Model 3 biegnący nad manekinami dziecięcymi i uderzający w wózki, a także mijający zatrzymane autobusy szkolne lub ignorujący znaki uliczne Do Not Enter. Po ostatniej kontrowersji związanej z FSD Beta, właściciele Tesli zaczęli przeprowadzać testy z własnymi dziećmi, aby udowodnić, że jest inaczej, a YouTube został zmuszony do ich usunięcia za naruszenie wytycznych dla społeczności. Byłoby interesujące śledzić, czy pierwsza bezpośrednia reklama ataku Tesli będzie miała wpływ na wszelkie potencjalne uderzenie sprzedaży po Super Bowl.