Notebookcheck Logo

Tesla ponownie ignoruje chipy Intela, wprowadzając High Fidelity Park Assist tylko do samochodów USS z procesorem Ryzen

Tesla Autopark na USS z Intel Atom (zdjęcie: goodvibezone/Reddit)
Tesla Autopark na USS z Intel Atom (zdjęcie: goodvibezone/Reddit)
Nowa aktualizacja Tesla 2024.3.25 przynosi więcej niż najnowszą edycję Full Self-Driving (Supervised). Jednak nie wszystkie pojazdy z ultradźwiękowymi czujnikami parkowania otrzymają nową funkcję High Fidelity Assist.
E-Mobility

Użytkownicy Tesli z samochodami, które mają zaledwie trzy lata, po raz kolejny odczuwają ciężar swoich wolniejszych procesorów Intel Atom.

Po tym, jak zostali odrzuceni za nowy Cybertruck-style interaktywny interfejs użytkownika kokpitu, teraz zabraknie im kolejnej funkcji, która wymaga dość złożonej wizualizacji 3D w czasie rzeczywistym.

W 2022 roku Tesla zaczęła wycofywać z użytku ultradźwiękowe czujniki parkowania z nowych partii pojazdów, aby zaoszczędzić 114 USD na kosztach produkcji. Stwierdzono, że ich funkcjonalność zostanie zastąpiona oprogramowaniem obsługującym wyłącznie kamerę Tesla Vision, ale sfrustrowani ale sfrustrowani nowi właściciele pozostawali w zawieszeniu przez wiele miesięcy, nie mając ani czujników parkowania, ani rozwiązania opartego wyłącznie na kamerze.

Następnie Tesla przywróciła funkcje takie jak pomoc w parkowaniu i Autopark do samochodów bez ultradźwiękowych czujników parkowania, a nawet zapewniła im fajne wizualizacje 3D, które nazwała High Fidelity Park Assist. Zasugerował nawet, że samochody USS również otrzymają te towary.

Tesla wprowadza obecnie najnowszą aktualizację oprogramowania 2024.3.25 z wersją Full Self-Driving (Supervised) v12.3.6, ale to nie wszystko. Tak jak zgodnie z obietnicąaktualizacja wprowadza również High Fidelity Park Assist i Autopark do starszych samochodów USS.

Ponieważ jednak nie wszystkie chipy w samochodach Tesla są sobie równe, Tesle z procesorem AMD Ryzen otrzymają wszystkie fajne wizualizacje Autopark i 3D High Fidelity Park Assist.

Te z procesorem Intel Atom nie tylko otrzymują słabsze wizualizacje Autopark, ale nie otrzymują funkcji High Fidelity Park Assist.

Nadal mogą jednak polegać na starym, dobrym ultradźwiękowym czujniku parkowania, który często lepiej wykrywa mniejsze obiekty mniejsze obiektylub pomiaru odległości w ciasnych przestrzeniach.

Proszę kupić uniwersalną ładowarkę do pojazdów elektrycznych Tesla z podwójną wtyczką na Amazon

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 04 > Tesla ponownie ignoruje chipy Intela, wprowadzając High Fidelity Park Assist tylko do samochodów USS z procesorem Ryzen
Daniel Zlatev, 2024-04-30 (Update: 2024-04-30)