Tesla ponownie ignoruje chipy Intela, wprowadzając High Fidelity Park Assist tylko do samochodów USS z procesorem Ryzen
Użytkownicy Tesli z samochodami, które mają zaledwie trzy lata, po raz kolejny odczuwają ciężar swoich wolniejszych procesorów Intel Atom.
Po tym, jak zostali odrzuceni za nowy Cybertruck-style interaktywny interfejs użytkownika kokpitu, teraz zabraknie im kolejnej funkcji, która wymaga dość złożonej wizualizacji 3D w czasie rzeczywistym.
W 2022 roku Tesla zaczęła wycofywać z użytku ultradźwiękowe czujniki parkowania z nowych partii pojazdów, aby zaoszczędzić 114 USD na kosztach produkcji. Stwierdzono, że ich funkcjonalność zostanie zastąpiona oprogramowaniem obsługującym wyłącznie kamerę Tesla Vision, ale sfrustrowani ale sfrustrowani nowi właściciele pozostawali w zawieszeniu przez wiele miesięcy, nie mając ani czujników parkowania, ani rozwiązania opartego wyłącznie na kamerze.
Następnie Tesla przywróciła funkcje takie jak pomoc w parkowaniu i Autopark do samochodów bez ultradźwiękowych czujników parkowania, a nawet zapewniła im fajne wizualizacje 3D, które nazwała High Fidelity Park Assist. Zasugerował nawet, że samochody USS również otrzymają te towary.
Tesla wprowadza obecnie najnowszą aktualizację oprogramowania 2024.3.25 z wersją Full Self-Driving (Supervised) v12.3.6, ale to nie wszystko. Tak jak zgodnie z obietnicąaktualizacja wprowadza również High Fidelity Park Assist i Autopark do starszych samochodów USS.
Ponieważ jednak nie wszystkie chipy w samochodach Tesla są sobie równe, Tesle z procesorem AMD Ryzen otrzymają wszystkie fajne wizualizacje Autopark i 3D High Fidelity Park Assist.
Te z procesorem Intel Atom nie tylko otrzymują słabsze wizualizacje Autopark, ale nie otrzymują funkcji High Fidelity Park Assist.
Nadal mogą jednak polegać na starym, dobrym ultradźwiękowym czujniku parkowania, który często lepiej wykrywa mniejsze obiekty mniejsze obiektylub pomiaru odległości w ciasnych przestrzeniach.
Proszę kupić uniwersalną ładowarkę do pojazdów elektrycznych Tesla z podwójną wtyczką na Amazon
This is what the new High Fidelity AutoPark looks like with USS cars with Intel processors - No option for 'Tesla Vision' to rotate around or to fully display the 3D objects. It's a downgraded visualization, but it's still a major step forward compared to the previous AutoPark!… pic.twitter.com/TTieJAnywF
— ⚡️TechGeek Tesla ????⚡️ (@jonbbc) April 28, 2024