Tesla rozpoczyna sprzedaż samochodów w Costco na Tajwanie z darmowymi milami doładowania
Amerykański gigant handlu detalicznego Costco często wykorzystuje swoją zagraniczną obecność do testowania nowatorskich pomysłów sprzedażowych przed zastosowaniem ich w USA, a sklepy w Japonii i na Tajwanie były w czołówce tych wysiłków.
Costco Taiwan ogłosiło teraz partnerstwo z Teslą, w ramach którego samochody elektryczne będą sprzedawane w sklepach detalicznych firmy w ramach 2-tygodniowego wydarzenia próbnego.
W ramach zachęty, pierwsi klienci, którzy kupią samochód Tesli w sklepach Costco, otrzymają 3 100 darmowych mil Supercharger, a także walizkę podróżną na ładowarkę poziomu 2.
Nie jest to jednak pierwsze partnerstwo między jedną z firm Elona Muska a Costco. Standardowe zestawy Starlink firmy SpaceX po raz pierwszy trafiły do sprzedaży w Costco Japan z darmowym okresem subskrypcji, a następnie dokładnie ta sama oferta trafiła do USA Costco również do amerykańskich sklepów Costco.
Jeśli Tesla testuje wody, aby dostać się do programu Costco Auto, byłoby to całkiem interesujące partnerstwo.
Costco sprzedaje już wiele pojazdów i usług za pośrednictwem programu, w tym samochody elektryczne Hyundai, takie jak Ioniq, które można nabyć ze zniżką na kartę członkowską Costco.
Nawiązanie współpracy z Teslą tylko podniesie rangę jej programu samochodowego, więc próba w Costco na Tajwanie może być zwiastunem rzeczy, które nadejdą również w USA.
Proszę kupić uniwersalną ładowarkę ścienną Tesla z podwójną wtyczką na Amazon
Źródło(a)
Sawyer Merritt (X)