Test autonomicznej jazdy Tesla vs Mercedes kończy się ponad 40 interwencjami, ponieważ Elon Musk twierdzi, że FSD jest o lata do przodu
Podczas gdy Mercedes-Benz otrzymał Drive Pilot Poziom 3 system autonomicznej jazdy certyfikowany dla niektórych dróg w USA, jego codzienna usługa wspomagania kierowcy pozostawia wiele do życzenia w porównaniu z opcją FSD Tesli.
Consumer Reports niedawno ocenił opcję wspomagania kierowcy Mercedes-Benz wyżej niż w pełni autonomiczny (nadzorowany) system Tesli.
Podobnie jak w innym rankingu systemów wspomagających kierowcę, w którym Lexus gdzie Lexus wysunął się na prowadzenie, przewaga rozwiązania Mercedesa dotyczyła głównie kategorii związanych z utrzymywaniem zaangażowania i reakcji kierowcy, a także ostrzeganiem, kiedy system jest bezpieczny w użyciu.
Jak jednak dowodzi nowy film z testu Mercedes Driver Assist vs Tesla FSD, może to wynikać głównie z faktu, że niemiecki system wymaga zdecydowanie zbyt wielu interwencji w porównaniu do rozwiązania Tesli.
W porównaniu jazdy obraz w obraz, Mercedes popełnił błędy debiutanta, zjeżdżając z drogi lub myląc sekcje skrętu z rzeczywistymi pasami ruchu.
Są to rzeczy, które FSD również robił w pewnym momencie wiele księżyców temu, ale jazda na v12 wymagała teraz zero interwencji.
W porównaniu z 44 sytuacjami, w których kierowca Mercedesa musiał przejąć kierownicę, aby zapobiec temu czy innemu zdarzeniu, FSD miał wyraźną przewagę.
Elon Musk najwyraźniej również obejrzał wideo i potwierdził, że według jego obliczeń Tesla jest co najmniej 5 lat przed wszystkimi, mimo że Mercedes używa LiDAR i dodatkowych czujników, podczas gdy Tesla polega na swoich tylko kamera Vision podejście.
Proszę kupić uniwersalną ładowarkę do pojazdów elektrycznych Tesla z podwójną wtyczką na Amazon
Źródło(a)
Elon Musk (X) i WholeMarsCatalog (YT)