Test zasięgu cybertrucka przekroczył oficjalne dane, ponieważ Rivian R1T i Ford F-150 Lightning pokonały zużycie energii na poziomie 45,1 kWh
Cybertruck Tesli zdołał pobić swoje własne oficjalne dane dotyczące zasięgu podczas testów w standardowych warunkach przy średniej prędkości 40 mil na godzinę i przy podziale 60/40% odpowiednio na jazdę po mieście i po autostradzie.
Zamiast 318 mil zasięgu, który Tesla wymienia dla Foundation Series Cybertruck z oponami terenowymi, elektryczny pickup pokonał 334 mile, faktycznie przekraczając oficjalne dane dotyczące zasięgu.
Nie trzeba dodawać, że w najgorszym przypadku zasięg Cybertrucka może w rzeczywistości stanowić połowę tego, co jest reklamowane, ale w przypadku nawyków jazdy typowego właściciela samochodu w USA najwyraźniej spełnia i przekracza to, co podają Tesla i EPA.
Szef inżynierii pojazdów Tesli, Lars Moravy, wspomniał, że trójsilnikowa Cyberbeast ciągnąca na przykład wysoką przyczepę do przewozu koni, może być świadkiem spadku oficjalnych danych dotyczących zasięgu o 50%, a następnie Testy holowania Cybertruck potwierdziły to.
Ten rodzaj utraty zasięgu nie zaskoczyłby również właścicieli ciężarówek ICE, którzy musieli ciągnąć za sobą ciężkie, blokowe rzeczy. Test został również przeprowadzony z oponami terenowymi i zostanie powtórzony z oponami całorocznymi i osłonami aerodynamicznymi, z którymi Tesla reklamuje 340 mil zasięgu na jednym ładowaniu.
Tesla będzie również sprzedawać 50 kWh przedłużacz który będzie kosztował około 15 000 USD i doda dodatkowe 130 mil zasięgu. Deklarowanym celem Tesli dla przedłużacza jest wyciśnięcie większej wydajności z układu napędowego Cybertrucka, aby jego zasięg na ładowaniu osiągnął poziom 500 mil które Tesla obiecała, gdy zaprezentowała swój pierwszy elektryczny pickup.
Na razie test zasięgu Edmunds wykazał, że Cybertruck zużył 45,1 kWh naładowania akumulatora na 100 mil, nieco powyżej 42,3 kWh Rivian R1T lub 43,7 kWh Forda F-150 Lightning w tych samych warunkach.
Kup złącze ścienne 80A Tesla Gen 2 z kablem 24 ' na Amazon