TikTok zwalnia pracowników działu reklamy i sprzedaży
TikToktikTok, platforma mediów społecznościowych znana z krótkich treści wideo, redukuje 60 miejsc pracy w dziale reklamy i sprzedaży, co stanowi najnowszą falę zwolnień w branży technologicznej. Zwolnienia mają miejsce, gdy branża technologiczna kontynuuje redukcję miejsc pracy w nowym roku. TikTok jest własnością ByteDance z siedzibą w Pekinie i jest używany przez ponad 150 milionów użytkowników w USA. Pracownicy, których to dotyczy, będą mogli ubiegać się o inne wolne stanowiska w TikTok, jednak nie wiadomo, ile z nich będzie dostępnych ani ilu z nich będzie w stanie znaleźć inne zatrudnienie w firmie. Firma nie wyjaśniła przyczyn zwolnień.
Zwolnienia w TikTok następują po innych redukcjach zatrudnienia w dużych firmach technologicznych w tym roku, w tym na platformach mediów społecznościowych, takich jak Discord i Twitch. We wrześniu TikTok uruchomił dział e-commerce i marketplace. Firma rozszerza swoją ofertę poza krótkie treści wideo, ale zwolnienia sugerują, że może stanąć w obliczu wyzwań w dziale reklamy i sprzedaży.
Strona internetowa zajmująca się śledzeniem zatrudnienia w branży technologicznej layoffs.fyi donosi, że sektor technologiczny stracił w tym roku ponad 10 000 miejsc pracy.
Samsung Galaxy S23 Fan Edition (FE) 5G to dobra opcja do przeglądania aplikacji społecznościowych, takich jak TikTok. Jest on obecnie dostępny na Amazon w cenie 559,50 USD.