Notebookcheck Logo

Toshiba postawi na odbiorców biznesowych

Toshiba chce wycofać się z segmentu produktów konsumenckich i skoncentrować się na sprzęcie przeznaczonym dla firm.

Toshiba opuści mało zyskowne rynki i zaniecha wprowadzania do sprzedaży sprzętu niskomarżowego, czyli najczęściej taniego i skierowanego na rynek konsumencki.

Zmiana struktury sprzedaży ma ostatecznie doprowadzić do tego, że produkty pod klienta biznesowego będą stanowić 50% wolumenu sprzedaży w 2016 roku.

Pracę straci około 900 pracowników, czyli ponad 20% załogi z działu PC. Ze zwolnień są wyłączeni specjaliści przydzieleni bezpośrednio do produkcji. Cięcia te mają dać ponad 20 mld jenów (0,6 mld zł) oszczędności jeszcze w 2014 roku.

Źródło: Toshiba

» skomentuj na forum «

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2014 09 > Toshiba postawi na odbiorców biznesowych
Sylwester Cyba, 2014-09-18 (Update: 2016-08-10)