Notebookcheck Logo

Toyota prezentuje o 20% bardziej kompaktowe ICE dla hybryd gazowych i wysokoprężnych z inwestycją "o wiele mniejszą" niż w przypadku samochodów elektrycznych

Hybrydowy Prius jest bardziej energooszczędny niż pojazdy elektryczne (zdjęcie: Toyota)
Hybrydowy Prius jest bardziej energooszczędny niż pojazdy elektryczne (zdjęcie: Toyota)
"Istnieje nowa rola, którą możemy realizować dla silnika spalinowego", twierdzi dyrektor generalny Toyoty, gdy producent samochodów ogłosił nową generację silników hybrydowych.
E-Mobility

Koji Sato z Toyoty stanął na scenie wraz z dyrektorami generalnymi Mazdy i Subaru, aby ogłosić nową generację swoich osławionych silników hybrydowych, które są nawet o 20% mniejsze.

Nowe hybrydowe układy napędowe mogą być montowane bezpośrednio na istniejących platformach dla pojazdów z silnikami wysokoprężnymi i gazowymi i oferują zwiększoną moc wyjściową podczas pracy w tandemie z akumulatorami.

Posunięcie to jest zgodne ze strategią Toyoty strategią Toyoty polegającej na oferowaniu pojazdów elektrycznych tylko tam, gdzie istnieje infrastruktura ładowania i siła nabywcza, ale stawiającej na różnorodność układów napędowych w swoim globalnym portfolio.

Strategia dywersyfikacji obecnie się opłaca, ponieważ pierwsi użytkownicy pojazdów elektrycznych już otrzymali swoje samochody, a popyt na nie zmalał, podczas gdy sprzedaż hybryd kwitnie, a Toyota właśnie ogłosiła swój najwyższy w historii kwartalny zysk.

Rekordowe zyski Toyoty wynikają również z faktu, że obecnie wydaje ona ułamek tego, co inni producenci na transformację ekologicznego transportu, stawiając na wypróbowaną i prawdziwą technologię samochodów hybrydowych, jednocześnie inwestując w pojazdy elektryczne.

Toyota nie ujawniła, ile kosztowało opracowanie nowych kompaktowych silników do swoich pojazdów hybrydowych, ale twierdzi, że inwestycja jest "ogromnie mniejsza" w porównaniu z tym, co inni producenci samochodów wydają na pojazdy elektryczne, często z dużą stratą na pojazd.

"W erze, w której rozwój technologii pojazdów elektrycznych na baterie przyspiesza, istnieje nowa rola, którą możemy realizować również dla silnika spalinowego" - ogłosił pan Sato, ponieważ nowe silniki zostały opracowane tak, aby działały również na alternatywnych paliwach neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla, aby pomóc Toyocie spełnić wymagania środowiskowe.

Proszę kupić ładowarkę ChargePoint Home Flex 50A EV na Amazon

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 05 > Toyota prezentuje o 20% bardziej kompaktowe ICE dla hybryd gazowych i wysokoprężnych z inwestycją "o wiele mniejszą" niż w przypadku samochodów elektrycznych
Daniel Zlatev, 2024-05-29 (Update: 2024-05-29)