UNNO IKKI, nowy lekki elektryczny rower enduro, nadchodzi
Firma UNNO wprowadziła na rynek e-lekki rower IKKIswój pierwszy lekki model elektryczny. Zwinny, ale stabilny rower jest dostępny w dwóch wersjach: Factory i Race. Oba rowery wykorzystują tę samą ramę, która wygląda niezwykle podobnie do analogowego roweru BURN firmy, dostępnego w trzech rozmiarach opartych na zasięgu. Różnice dotyczą różnych części, przy czym Factory wykorzystuje więcej elementów premium.
IKKI jest napędzany silnikiem TQ HPR50, zapewniającym moment obrotowy do 50 Nm i maksymalną moc 300 W. Tryby wspomagania można przełączać za pomocą przełącznika zamontowanego na kierownicy. Firma twierdzi, że jest to najcichszy i najlżejszy silnik tego rodzaju; dla kontekstu, e-system waży 3,9 kg (~ 8,6 funta), a rower S2 waży 18,4 kg (~ 40,6 funta). Ponadto płyta silnika chroni silnik przed uszkodzeniem w przypadku uderzenia w twarde przedmioty, takie jak kamienie. Rowery enduro są standardowo wyposażone w akumulator o pojemności 360 Wh, a opcjonalny przedłużacz zasięgu, sprzedawany osobno, ma pojemność 160 Wh.
Rowery IKKI eMTB mają pełne zawieszenie z widelcem Fox 38 Float Factory o skoku 170 mm i amortyzatorem Fox Float X2 Factory o skoku 160 mm. Identyczne są również hamulce Formula Cura 4, opony MAXXIS i zintegrowany ekran TQ, który pokazuje informacje, takie jak pozostały poziom naładowania baterii. Różnice występują w grupie osprzętu, z 12-biegowym napędem SRAM GX AXS T-Type używanym w Race i 12-biegowym napędem SRAM XX AXS T-Type w Factory. Ponadto istnieją różne sztyce podsiodłowe, przy czym Race używa OneUp Dropper ze skokiem 120 mm, podczas gdy Factory używa RockShox Reverb AXS ze skokiem 125 mm. Rowery elektryczne UNNO IKKI Race i Factory można teraz kupić odpowiednio za 9 795 USD / 10 195 GBP / 10 295 EUR i 12 295 USD / 12 795 GBP / 13 095 EUR bezpośrednio od firmy w UE lub za pośrednictwem dealerów na całym świecie.